  • 31. Data: 2020-07-24 09:44:41
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.07.2020 nadir <n...@h...org> napisał/a:

    > A po ciul?

    Po ciul to się w wodzie stoi ;-)

    A poważnie, to chętnie faktycznie przeczytałbym
    argumenty, dlaczego akurat Hiszpania.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 32. Data: 2020-07-24 10:09:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-23 o 16:19, nadir pisze:

    > W mojej okolicy nie ma za dużo firm produkcyjnych, raczej magazyny,
    > transport i spedycja. Ale przez pośredników albo nikt nie pracuje, albo
    > jest tego tam mało, że nie słyszałem.
    Może dlatego że polskie, ja piszę o BB i okolicach gdzie pełno jest firm
    włoskich, niemieckich, skandynawia itp. Wiem od ludzi z którymi gadam na
    linii. Co innego utrzymanie ruchu.

    W każdym razie za złotówki ludzie
    > nie dają sobą poniewierać, ale już za euro, to czemu nie?
    Tu mowa o złotówkach.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2020-07-24 21:41:34
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > A poważnie, to chętnie faktycznie przeczytałbym
    > argumenty, dlaczego akurat Hiszpania.

    Nie mam argumentów na przyjazd tu jedynie co przychodzi mi do głowy to ciepło i mili
    ludzie. Wydaje mi się, że też w miarę normalne zasady zatrudnianie ale żadnego ciała
    nie dam. I oczywiście jak wszędzie są ci dobrzy i ci źli. Rozmawiałem ze znajomym,
    który handluje z Hiszpanami to powiedział, że w porównaniu do Włochów są uczciwi. Za
    to Włosi jak Ukraińcy (lub te zbliżone nacje) nie ufać i pieniądze brać na początku
    bo potem już ich nie zobaczysz. Oczywiście to też nie jest żadna statystyka tylko
    pojedyncze przypadki.
    Jedyne co to mogę powiedzieć dlaczego ja się tu znalazłem ale to już inna historia.
    K.