  • 1. Data: 2020-07-22 07:54:15
    Temat: "Państwo" odbija się po pandemii
    Od: marios <d...@f...gd>

    o coś takiego akurat trafiło mi się na stronie gminy dziś zobaczyć:

    (Dz.U.
    z 2020 r. poz. 1086) zmienia się opłata skarbowa za wydanie decyzji o
    warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, tj. decyzji o warunkach
    zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

    Od 24 lipca 2020 r. opłata ta niezależnie

    od rodzaju wnioskowanej inwestycji

    wynosić będzie 598 zł.

    Zwolnienie od opłaty dotyczy jedynie przypadku jeżeli wydanie decyzji
    następuje na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu
    wskazanego we wniosku.

    Zmiana ta następuje w wyniku zmian ustawowych niezależnych od Gminy
    XXXXXXXXXX, które tę radykalnie podwyższoną opłatę muszą egzekwować.

  • 2. Data: 2020-07-22 08:23:34
    Temat: Re: "Państwo" odbija się po pandemii
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2020 07:54:48 UTC+2 użytkownik marios napisał:
> [...]
    > zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
    >
    > Od 24 lipca 2020 r. opłata ta niezależnie

    dzięki za info, byłbym się kiedyś zdziwił. Czasem o takie występuję.

    Ale czy to wątek polityczny? :P

    b.

  • 3. Data: 2020-07-22 08:41:21
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2020 o 07:54, marios pisze:
> [...]
    >
    > Zmiana ta następuje w wyniku zmian ustawowych niezależnych od Gminy
    > XXXXXXXXXX, które tę radykalnie podwyższoną opłatę muszą egzekwować.

    Z tego co rozumiem, to wchodzi w życie 24.07.
    Jak komu zależy to składać dziś/jutro.

    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU200
    62251635/U/D20061635Lj.pdf

  • 4. Data: 2020-07-22 08:49:23
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2020 o 08:41, Baczek pisze:

    > Z tego co rozumiem, to wchodzi w życie 24.07.
    > Jak komu zależy to składać dziś/jutro.

    Chociaż to chyba opłata za wydanie decyzji, więc już po ptakach.
    Chociaż może ktoś mądrzejszy się wypowie. Jakbym złożył dziś, decyzję
    dostał za tydzień (wiem, że nie realne) to ile byłoby do zapłacenia ?

  • 5. Data: 2020-07-22 12:13:53
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2020 08:50:03 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
    > Chociaż to chyba opłata za wydanie decyzji, więc już po ptakach.
    > Chociaż może ktoś mądrzejszy się wypowie. Jakbym złożył dziś, decyzję
    > dostał za tydzień (wiem, że nie realne) to ile byłoby do zapłacenia ?

    spodziewałbym się ze opłata obowiązuje na chwilę złożenia wniosku a nie uzyskania
    decyzji

    b.