  • 1. Data: 2020-07-17 23:10:50
    Temat: W Lidlu i w Biedronce - narzędziownia
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jutro w Lidlu trochę klamotów do warsztatu w promocji -
    <https://www.lidl.pl/pl/c/warsztat/c3389>. I niedrogi zestaw płaskich
    kluczy -
    <https://www.lidl.pl/pl/p/warsztat/zestaw-15-kluczy-
    plasko-oczkowych/p109050>
    a w Biedronce też trochę rzeczy do warsztatu w gazetce -
    <https://www.biedronka.pl/pl/press,id,baxwjcifc,titl
    e,okazje-tygodnia-13-07>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2020-07-18 21:20:18
    Temat: Re: W Lidlu i w Biedronce - narzędziownia
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > K.
    To naprawdę taka dobra cena? Pamiętam kupowałem taki odkurzacz przemysłowy coś ok.
    5-7 lat temu w Castoramie i chyba kosztował ok. 200 zł. Wszystkie domowe odkurzacze
    się popsuły i to kilka razy a ten chodzi i nic mu nie jest. Naprawdę używałem go
    często. Firma nie pamiętam ale coś w rodzaju McLister (coś takiego).
    K.

  • 3. Data: 2020-07-18 21:39:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.2020 o 21:20, Wymuszona Zmiana pisze:

> [...]
    często. Firma nie pamiętam ale coś w rodzaju McLister (coś takiego).

    Firma nie ma tu znaczenia: zarówno castoramowy MacAllister,
    jaki i lidlowy Parkside oraz biedronkowy Niteo-Tools robione
    są tymi samymi małymi rączkami. Co nie znaczy, że źle.

  • 4. Data: 2020-07-18 22:45:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-07-18 21:20, Wymuszona Zmiana pisze:
> [...]
    to kilka razy a
    > ten chodzi i nic mu nie jest. Naprawdę używałem go często. Firma nie pamiętam ale

    Co do odkurzaczy to nie wiem, bo nie korzystam z przemysłowych /
    garażowych. Ale jeśli o klucze płaskie to jak za tyle sztuk różnych
    rozmiarów kluczy polerowanych na błysk to bardzo dobra cena.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2020-07-18 23:05:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > garażowych. Ale jeśli o klucze płaskie to jak za tyle sztuk różnych
    > rozmiarów kluczy polerowanych na błysk to bardzo dobra cena.

    czy ja wiem, na allegro pierwsza z brzegu z polerowanymi za 33,-
    ale może się skuszę...

  • 6. Data: 2020-07-18 23:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-07-18 23:05, sirapacz pisze:

    > czy ja wiem, na allegro pierwsza z brzegu z polerowanymi za 33,-
    > ale może się skuszę...

    Ile sztuk i jakie rozmiary? 33 zł to nawet na Smarta nie ma jak się załapać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2020-07-19 08:07:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-18 o 22:45, Krystek pisze:

    > Ale jeśli o klucze płaskie to jak za tyle sztuk różnych
    > rozmiarów kluczy polerowanych na błysk to bardzo dobra cena.

    Na czym polega zaleta polerowania w przypadku kluczy?
    Łatwiej znaleźć jak się odłoży czy co?

  • 8. Data: 2020-07-19 08:32:16
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2020 o 08:07, cef pisze:

    > Na czym polega zaleta polerowania w przypadku kluczy?
    > Łatwiej znaleźć jak się odłoży czy co?

    Fajnie wyglądają jak są powieszone na ścianie w garażu

  • 9. Data: 2020-07-19 09:33:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.07.2020 o 8:32, Baczek pisze:

    > Fajnie wyglądają jak są powieszone na ścianie w garażu

    Garaż to nie jest miejsce dla wypolerowanych kluczy.
    Tylko warsztat. A w garażu tylko wypolerowany samochód.

  • 10. Data: 2020-07-19 14:12:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-18 o 23:20, Krystek pisze:

    > Ile sztuk i jakie rozmiary? 33 zł to nawet na Smarta nie ma jak się
    > załapać.

    chyba też 6-22
    weź dwa:D