  • 11. Data: 2020-07-19 18:15:45
    Temat: Re: W Lidlu i w Biedronce - narzędziownia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f13e8f2$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user Baczek pisze tak:

    > Fajnie wyglądają jak są powieszone na ścianie w garażu

    haha

    polerowane łatwiej wytrzeć z brudu, wolniej rdzewieją
    mniej pija w dłoń prysysają się do palców więc rzadziej upadają i
    rzadziej trzeba się schylać podnosić.

    A wiadomo każdy mechanik ma rwę kulszową lub kłamie,że nie ma.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 12. Data: 2020-07-22 17:30:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-07-19 14:12, sirapacz pisze:

    > chyba też 6-22
    > weź dwa:D

    Kupiłem ten zestaw kluczy i napiszę tak: polerowane (i pewnie hartowane)
    są jedynie główki kluczy, rękojeść - korpus wygląda jak żeliwo
    (pomarszczony metal) popsikany srebrną farbą. Mam nadzieję, że wytrzyma
    jakieś mocniejsze prace.

    Znajomy często rozstawiał podesty sceniczne, czasem także stawiał je w
    rzece. Blokady do nóżek były na śrubach z łbami na klucz 13. Tych klcuzy
    zawsze brakowało, gdy pracowało się w kilka osób składając nóżki. Gdy
    robiłem zakupy w hipermarkecie natknąłem się na klucze płaskie w
    koszykach z przeceną - kosztowały 1 czy 2 zł za sztukę. Niestety, ich
    jakość była taka, że przy mocniejszym zaparciu się na zapieczonej, czy
    zakleszczonej śrubie łamały się jak herbatniki.

    Biedronkowe - NITEO Tools są porządnie wykonane.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/