  • 1. Data: 2020-07-22 10:40:39
    Temat: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    U mnie od sierpnia z 20PLN/miesiąc/osoba na 33PLN/miesiąc/osoba...
    Jak u Was?

    TG

  • 2. Data: 2020-07-22 11:12:21
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > U mnie od sierpnia z 20PLN/miesiąc/osoba na 33PLN/miesiąc/osoba...
    > Jak u Was?

    Segregowane czy nie?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2020-07-22 12:40:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Tomasz Gorbaczuk.
    On 22.07.2020 10:40 you wrote:

    > U mnie od sierpnia z 20PLN/miesi=C4=85c/osoba na
    > 33PLN/miesi=C4=85c/osob= a... Jak u Was?

    To nie my, to oni

    --
    Pete

  • 4. Data: 2020-07-22 13:24:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > U mnie od sierpnia z 20PLN/miesiąc/osoba na 33PLN/miesiąc/osoba...
    > Jak u Was?

    36 segregowane albo 72 jeśli nie segregujesz/os

  • 5. Data: 2020-07-22 13:41:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2020 o 11:12 Kżyho <k...@c...pl> pisze:

    > Segregowane czy nie?
    >
    > Pzdr

    Segregowane.

  • 6. Data: 2020-07-22 16:07:14
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > U mnie od sierpnia z 20PLN/miesiąc/osoba na 33PLN/miesiąc/osoba...
    > Jak u Was?

    U mnie od stycznia wzrosło do 17 za segregowane i do 34 za wszystko
    wrzucone do jednego wora. Było wcześniej 11/18

    --
    viktorius

  • 7. Data: 2020-07-22 16:51:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 13:24, sirapacz pisze:

    > 36 segregowane albo 72 jeśli nie segregujesz/os

    Trochę boli, gdy worki z makulaturą, plastikiem, szkłem lądują w jednej
    śmieciarce.

    Robert

  • 8. Data: 2020-07-22 17:40:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Trochę boli, gdy worki z makulaturą, plastikiem, szkłem lądują w jednej
    > śmieciarce.

    boli kasa przy dużej rodzinie. Ale u mnie plastiki i papiery ładują do
    chyba jednej a szkło odbierają innym razem. Przyjrzę się jak będą
    odbierać plastiki i zobaczę co się dzieje z koszami.

  • 9. Data: 2020-07-22 19:11:55
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2020 o 17:40, sirapacz pisze:

    > boli kasa przy dużej rodzinie. Ale u mnie plastiki i papiery ładują do
    > chyba jednej a szkło odbierają innym razem. Przyjrzę się jak będą
    > odbierać plastiki i zobaczę co się dzieje z koszami.

    W przeciągu roku podwyżka dla mojej rodziny z 56zł na 114zł (segregowane
    w obu przypadkach).

  • 10. Data: 2020-07-23 02:13:57
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > U mnie od sierpnia z 20PLN/miesiąc/osoba na 33PLN/miesiąc/osoba...
    > Jak u Was?

    U mnie na wsi nie ma żadnych opłat. Przy drogach, tak po prostu, stoją pojemniki i
    każdy może wrzucić. Raz na jakiś czas, w zależności jak często taki pojemnik się
    wypełnia, przejeżdża śmieciarka i zabierają. To wszystko.
    K.