  • 51. Data: 2020-07-25 00:20:45
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Tak się dzieje na przykład w cementownianym piecu obrotowym, dlatego
    > może on spalać stare opony, plastiki i inne takie.

    Właśnie z tymi piecami obrotowymi był problem. Temperatury, które maiły utrzymywać
    nie utrzymywały i dlatego nie do końca to się rozkładało. Nie wiem czy przypadkiem to
    nie zasługa firmy-spalarni. Utrzymywanie tak wysokich temperatur trochę kosztuje a
    wiadomo liczy się zysk.
    K.

  • 52. Data: 2020-07-25 00:27:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wymuszona Zmiana napisała:

> [...]
    > Nie wiem czy przypadkiem to nie zasługa firmy-spalarni. Utrzymywanie
    > tak wysokich temperatur trochę kosztuje a wiadomo liczy się zysk.

    Cementowniany piec, który nie trzyma temperatury, zamiast cementu wyda
    z siebie jakiś bezużyteczny proszek. Sprzedać go trudno. A liczy się
    zysk. Dlatego cementownie świetnie się nadają do utylizacji pewnej klasy
    odpadów -- tu zachachmęcić po prostu się nie da.

    --
    Jarek

  • 53. Data: 2020-07-27 18:54:58
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 21:33, Wymuszona Zmiana pisze:

    > Weź ty jaśniej to ujmij, stary jestem i wolno myślę. To znaczy zanieczyszcza czy
    dobrze robi.

    Też przyznaję nie zrozumiałem ostatecznego wniosku...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 54. Data: 2020-07-28 07:02:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.07.2020 o 18:32, Janusz pisze:
    > U nas władza jest zawsze nadgorliwa :( podobnie było na początku
    > funduszy unijnych, prawie nikt się nie łapał, potem trochę otrzeźwieli.
    > Z tymi śmieciami jest podobnie, w sumie wystarczyłyby 2-3 pojemniki, bo
    > i tak potem
    > są powtórnie sortowane.

    Dokładnie tak.
    U nas są trzy pojemniki: