    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Praca w Niemczech
    Date: Mon, 20 Jul 2020 22:25:12 +0100

    in <news:rf48ml$fga$1$Jacek@news.chmurka.net>
    user Jacek pisze tak:

    > Wy tu wszystko wiecie, więc zapytam:
    > praca w Niemczech przy montażu drabinek kablowych za 8 Euro za
    > godzinę + 50 Euro dziennie, jako delegacja.

    Tak z 90 euro dziennie ubezpieczenie chyba 25 tyg. Dowiedz sie czy to
    nie czasem praca w nocy. W fabryce bywa makbrycznie goraco szczegolnie
    pod sufitem hali. 3 litry mineralnej na noc.

    > Nocleg i odzież ochronna gratis. Kwalifikacje specjalistyczne nie
    > są potrzebne. Ubezpieczenie i transport we własnym zakresie.

    Co z narzedziami? Zeby sie nie okazalo ze w zakladzie nic nie wiedza o
    narzedzich dla was.

    Jak jedziesz swoim samochodem to dokoptuja ci. Jak cudzym to ciebie.
    Bedziesz uzalezniony od samochodu. Beda chcieli pracowac w nocy ty
    musisz z nimi. Bedą chcieli jezdzic z toba do sklepu np po browar po
    zakupy.

    > Nigdy nie pracowałem w Niemczech. Czy to jest przyzwoita stawka,
    > czy dać spokój?

    1800-2000 netto warto byłoby zarobić

    ogladales jutubka?

    https://www.youtube.com/user/kakaowylord/videos
    https://www.youtube.com/watch?v=Y6b7oLuNcPM
    https://www.youtube.com/channel/UCDTmBxnHueiM6yWAjYX
    6PLg/videos
    https://www.youtube.com/user/zawieszony1969/videos

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce