  • Data: 2020-07-21 02:18:20
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Główne pytanie to w jakim wieku jesteś. Od tego zależy jak do tego podchodzić. Też
    nigdy w Niemczech nie pracowałem. Najbliższy kraj od strony zachodniej a tylko zawsze
    przejazdem tam byłem. Jeśli mogę coś powiedzieć o takich pracach poza wynagrodzeniem
    (o tym już inni się wypowiedzieli) to spójrz na to z innej perspektywy. Znam osoby,
    które po rocznym obijaniu się (pracy takiej luźnej) w jakimś kraju nagle poczuli
    rządzę i zaczęli zupełnie inaczej żyć. Świat (może Europa) stał się dla nich zupełnie
    mniejszy a jednocześnie bardziej przyjazny i otwarty. Jest wielu takich, którzy
    wyjechali trochę zarobili i na tym koniec. Wszystko zależy od ciebie. Jeśli będziesz
    miał chęci i ciekawość świata to możesz coś wygrać. Niemczycki (to chyba on pierwszy
    w Polsce kupił sobie helikopter) wyjechał do Stanów a tam poznał ludzi, którzy
    poznali go z innymi ludźmi itd. Do Polski wrócił jako prezes Curtis coś tam. Moim
    zdaniem każdy wyjazd to szansa i okazja.
    K.