  • Data: 2020-07-22 12:54:21
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-22 o 10:47 +0100, PiteR napisał:
    > Kryśka co za PRLu uciekła przemycona w tapczanie do Rajchu i
    > ma dwie lewe ręce otwiera agencję żeby pasożytować na Polakach
    > bo to tylko umie.

    Nikt tych Polaków nie zmusza, żeby korzystali z usług Krysi.

    > Ja mieszkałem w domu, że w katalogu takiego nie widziałem.
    > Teraz tak samo Ukraińcy mieszkają po garażach przerobionych na pokoik.

    Ale dziwisz się? Przecież od tego właśnie są, żeby przyjechać, zrobić
    to, czego Niemiec nie chce, dostać za to poniżej minimalnej krajowej,
    kosztować pracodawcę jak najmniej i wrócić do siebie. W tym układzie
    zasady są jasne i nikomu krzywda się nie dzieje - ani pracodawcy, ani
    Krysi, ani pracownikom.

    Mateusz