  • Data: 2020-07-22 23:27:46
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-22 o 17:19, nadir pisze:

    > Większość firm w mojej okolicy Niemiec zatrudnia tylko przez firmy
    > pośredniczące
    Ale u nas jest tak samo, zachodnie firmy co pobudowały u nas fabryki
    podobnie zatrudniają na produkcję, ludzie sie tak męczą kilka lat zanim
    macierzysty zakład ich bezpośrednio zatrudni. Pośrednicy nie dość że
    zarabiaja na samym pośrednictwie to jeszcze wymyślaja różne śmieszne
    kary dla pracowników np spóźnienie jest karane stówką podobnie l4.

    --
    Janusz