  • 11. Data: 2020-07-27 10:04:24
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.07.2020 o 8:30, budynPL pisze:

    > własnie się skonfigurowałem tak właściwie to żeby się pożegnać, bo przez
    > czytnik nie zamierzam pisać.
    > Pozdrowienia dla starej ekipy.

    Uff...

  • 12. Data: 2020-07-27 11:12:06
    Temat: Re: ?woki z google zablokowa?y nasz? grup?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jul 2020 08:30:19 +0200, "budynPL" <b...@j...pl>
    wrote:
    > w?asnie si? skonfigurowa?em tak w?a?ciwie to ?eby si? po?egna?, bo
    > przez

    No właśnie widzę, gdzie deklaracja ogonków??

    --
    Marek

  • 13. Data: 2020-07-27 11:28:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f1e7480$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    user budynPL pisze tak:

    > własnie się skonfigurowałem tak właściwie to żeby się pożegnać, bo
    > przez czytnik nie zamierzam pisać.
    > Pozdrowienia dla starej ekipy.

    Nigdy nie pisałem przez www. Piszecie tylko z telefonu?
    Przecież kompy i laptopy są wszędzie.

    Pisanie przez www jest tak wygodne jak odbieranie poczty w gmail
    hgw o co chodzi na ich stronie, jest to uciążliwe jak wrzód na d.
    do tego gmail ukrywa adresy email, linki i IP i właśnie tym sprzyja
    wirusom i scamom.

    Kiedyś google się wypowiedziało że .url to zło bo umożliwia
    "wstrzyknięcie złośliwego kodu" to zróbmy obrazki jak dla debili
    amerykańskich, jak dla szympansów. Jabłko bank, gruszka poczta, banan
    spółdzielnia, śliwka komórka.

    Właśnie gmail mnie molestuje żebym wyłączył dostęp przez POP do emaila
    bo niebezpieczny. A co to jeden gmail jest na świecie.

    Chce iść do kibla a tam na drzwiach połącz z kontem google
    a co to konto google to wyrocznia i mąż zaufania?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 14. Data: 2020-07-27 11:36:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrhsco1.ld3.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Pan PiteR donosi:

    > Ciekawe, czy T.Surmacz się odwoła.

    O tym samym pomyślałem. Czy jeszcze żyje i takie głupoty czyta
    jak "they have taken steps"

  • 15. Data: 2020-07-27 12:46:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > O tym samym pomyślałem. Czy jeszcze żyje i takie głupoty czyta
    > jak "they have taken steps"

    Żyje i ma się całkiem dobrze. Głupt podejrzewam nie czyta, co tym
    bardziej pozwala mu pozostać w dobrym zdrowiu. Natomiast co do
    hierarchii pl, to już dawno stała się ona trochę mieniem porzuconym
    i wymknęła sie spod wszelkiej kontroli. Teoretycznie wszystko powinno
    działać pod dyktando panasurmaczowych "controll messages". Ale już
    przy okazji ostatniej zmiany, która miała miejsce dobrych kilka lat
    temu, może nawet i dziesięć, tak nie było. Skasowana została jedna
    grupa, w jej miejsce powstała nowa o innej nazwie. Ale na wielu
    serwerach grupa pozostała, może istnieje nawet do dzisiaj, o ile
    same serwery istnieją. Świadczy to o ręcznej robocie adminów, którzy
    po prostu ręcznie utworzyli garnitur grup pl.* i tak to się kręci.
    Skasować ani zmodyfikować się tego nie da, one tam żyją własnym
    życiem.

    W guglu jest jeszcze większa samowola -- grupy usenetowe zostały tam
    doklejone jako piąte koło u wozu do tzw. "Google Groups". Te Google
    Groups to był zdaje się jakiś pomysł zawładnięcia światem dyskusji
    w Internecie. Wtedy to jescze Facebook nie był mocny. Mnie jacyś
    ludzie 16 lat temu zapisali do "stworzonej przez siebie grupy google"
    mówiąc, że to będzie "lista mailowa". No i faktycznie od tego czasu
    dostaję maile od różnych dziwnych ziomali. Maile mają normalnego
    nadawcę i nagłówek "To: n...@g...com", gdzie "nnnn" jest
    nazwą tej "grupy". Czyli całkiem jak w oldskulowym listserwerze.
    W stopce każdego maila stoi:

     Więcej opcji na stronie grupy
    http://groups.google.com/group/nnnn?hl=pl
    --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----
    ~

    Dopiero dzisiej przyjrzałem się temu bliżej -- ta grupa "nnnn" jest
    przez WWW dostępna w taki sam sposób, jak (była) "pl.misc.budowanie".

    Wnioskuję z tego, że do Usenetu można również słać przez google via
    email. Ciekawe, czy ktoś tak robi. Można też odbierać -- jeśli jest
    się zapisanym do grupy. Nie wiem, czy wciąż można się zapisać
    (jak ktoś chętny do eksperymentu, niech wyśle mail dowolniej treści
    na adres p...@g...com), ale moja
    subskrybcja wciąż jest aktywna -- ostatni mail stamtąd dostałem z
    tegorocznymi życzeniami wielkanocnymi.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2020-07-27 12:57:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Właśnie gmail mnie molestuje żebym wyłączył dostęp przez POP do
    > emaila bo niebezpieczny. A co to jeden gmail jest na świecie.

    Jak sobie kiedyś założyłem konto gugla do telefonu, to pomyślałem,
    co mi szkodzi podpiąć toto do thunderbirda przez IMAP. Używać nie
    zamierzam, ale dla porządku niech będzie. Strasznie płakał, że chcę
    użyć "niebezpiecznej metody połączenia", jednak po przestawiniu jakiegoś
    pstryczka w końcu się zgodził. Ale to było dawno. Znajoma założyła
    konto kilka miesięcy temu -- mimo ustawienie przełączników na stronie
    jak każą, mimo wpisywania jakichś kodów wysyłanych SMS-em, nie da
    się normalnie z tej skrzynki korzystać. A ja za każdym razem, gdy
    ona włącza komputer, dostaje mailowe powiadomienie, że ktoś jej się
    włamuje na konto.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2020-07-27 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Uff...

    collie, wypierdalaj!
    Chcesz gadac sam ze soba?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 18. Data: 2020-07-27 13:00:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f1e8a89$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    user collie pisze tak:

    > Uff...

    Zaraz zaraz czy to oznacza, że pojawiło się światełko w tunelu, że
    będzie tu strefa wolna od koguta i niezawijanych linii? ;)

  • 19. Data: 2020-07-27 13:14:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > in <news:5f1e8a89$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>

    > Zaraz zaraz czy to oznacza, że pojawiło się światełko w tunelu,
    > że będzie tu strefa wolna od koguta i niezawijanych linii? ;)

    Nie ma co się cieszyć zbyt wcześnie, takie blokady wybranych grup
    już się zdarzały. Po jakimś czasie je zdejmowano. Kiedy była na to
    pora, sam na odpowiednich grupach starałem się przekonać adminów
    do blokady ruchu z bramki WWW Google -- to byłby dobry ruch. Ale
    nie udało mi się namówić. Dzisiaj to już musztardz po obiedzie.

    A co do stref wolnych od ratlerków i kogucików -- sam umiem sobie
    je zorganizować.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2020-07-27 13:20:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrhtdp3.6l4.jaros@falcon.lasek.waw.pl>

    > Nie ma co się cieszyć zbyt wcześnie

    no właśnie, to byłoby zbyt piękne

    sprawdziłem samochody brak blokady
    dziwne bo budowanie zawsze trzymało fason.

    https://ibb.co/8xXc6RZ