  • 21. Data: 2020-07-27 13:25:54
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > no właśnie, to byłoby zbyt piękne
    >
    > sprawdziłem samochody brak blokady
    > dziwne bo budowanie zawsze trzymało fason.

    A wspomniany kogucik i jego koledzy? Nie robią wystarczającego gnoju,
    by ktoś się tym zainteresował i zablokował? Ja tam nie wiem, ale
    narzekania były.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2020-07-27 13:37:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrhtee2.85u.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > A wspomniany kogucik i jego koledzy? Nie robią wystarczającego gnoju,
    > by ktoś się tym zainteresował i zablokował? Ja tam nie wiem, ale
    > narzekania były.

    Może to sprawa informatyczna, że to chodzi o to, że pisząc z google ma
    się prawdziwy adres w nagłówku From i harvestery mają łatwy dostęp do
    prawdziwego emaila. Może ktoś stąd rozsyłał wirusy na email?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 23. Data: 2020-07-27 14:47:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Może to sprawa informatyczna, że to chodzi o to, że pisząc z google ma
    > się prawdziwy adres w nagłówku From i harvestery mają łatwy dostęp do
    > prawdziwego emaila. Może ktoś stąd rozsyłał wirusy na email?

    Co znaczy "stąd"? Nie widać, żeby z Usenetu w stronę Google płynęła,
    czy choćby mogła płynąć, jakaś zaraza. W drugą stronę, to co innego,
    ale przecież nie zmieniło się to akurat wczoraj. Ja nie piszę z Google,
    mam prawdziwy adres, ale przecież wolno mi. Ma się to nijak do rozsyłania
    spamu (z tym, co przychodzi do mnie, umiem sobie poradzić).

    Tu coś się najwyraźniej pomieszało wujkowi Guglowi. Gdybym to ja założył
    grupę/listę na Google Groups (tak jak ta wspomniana "nnnn"), zaprosił do
    niej rezydentów kaefa, a oni trzymali tam swój poziom dyskusji, to jasne,
    że zgodnie z guglową polityką natychmiast powinna pojawić się blokada.
    I to mnie powinien gugiel wezwać do zrobienia porządku z tą menażerią,
    a następnie poproszenia o zdjęcie blokady. Ale przewcież "właścicielem"
    grupy p...@g...com jest sam wujek. To on, może
    niezbyt elegancko, podpiął się do Usenetu (ale kto wujkowi odmówi), on
    odpowiada za swoich userów. Więc o co wujkowi chodzi?

    Jarek

    --
    Czy wujek z czci odarty
    nie oszukuje w karty?

  • 24. Data: 2020-07-27 15:37:46
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 27 Jul 2020 12:20:53 +0100, PiteR wrote:

    > no właśnie, to byłoby zbyt piękne

    Ale wiesz... można pomóc algorytmom googla, wystarczy popisać o
    master/slave czy czarn... afroamerykanach w niewybredny sposób i ciach,
    blokada wujka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 25. Data: 2020-07-27 15:49:02
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 08:10, Jacek wrote:
    > Cieszmy się, że tylko tyle. Niedługo może być sytuacja, że p. Liściasty
    > napisze "Ćwoki z Google" i za 2 minuty już nie zapłaci za żadne zakupy
    > kartą, bo mu ją Wielki Brat wyłączy. A gotówki nie będzie, bo przecież
    > ona roznosi wirusy.
    > Jacek

    Dokładnie tak będzie, kiedyś wyłączą im pieniądze, a jak wprowadzą
    social credit jak w Chinach to biletu nie kupi.

  • 26. Data: 2020-07-27 15:50:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 08:24, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie zaszkodziłoby gdyby zablokowali dostęp do wszystkich grup. Mnóstwo
    > pajaców by zniknęło a pozostali by się musieli nawrócić na czytniki.

    Popieram :-)
    A w ogóle usenet był zawsze dla chętnych. Nie wiem po co google sobie
    zrobiło z tego stronę internetową.

  • 27. Data: 2020-07-27 15:50:52
    Temat: Re: AEwoki z google zablokowa?y nasz? grup?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 08:30, budynPL wrote:
    > U?ytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > w?asnie sie skonfigurowa?em tak w?a?ciwie to ?eby sie po?egnaae, bo przez
    > czytnik nie zamierzam pisaae.
    > Pozdrowienia dla starej ekipy.

    Pozdro tylko chyba włącz UTF8

  • 28. Data: 2020-07-27 15:53:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 13:00, PiteR wrote:
    > in <news:5f1e8a89$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>

    > Zaraz zaraz czy to oznacza, że pojawiło się światełko w tunelu, że
    > będzie tu strefa wolna od koguta i niezawijanych linii? ;)

    Haha wreszcie chociaż zawsze folklor jest ciekawy, byle siebie nie
    obrzucać gównem. Ja nikogo nigdy nie nazywam, że jest idiotą czy
    debilem. Nigdy mi to nie przychodzi do głowy. Nawet jak są trudne tematy
    to staram się omawiać problem, a nie insultować rozmówców.

  • 29. Data: 2020-07-27 15:58:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 14:47, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tu coś się najwyraźniej pomieszało wujkowi Guglowi. Gdybym to ja założył
    > grupę/listę na Google Groups (tak jak ta wspomniana "nnnn"), zaprosił do

    To się nie pomyliło nikomu, to jest totalitaryzm. Kto nie jest np
    lewakiem albo prawicowcem albo kosmitą to go zbanować. (Niepotrzebne
    skreślić).

    To jest właśnie budowanie biznesu na googlu, allegro, ebayu, paypalu czy
    innych. Jednego dnia ci to wyłączą czasem bez powodu.

  • 30. Data: 2020-07-27 16:01:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 15:37, Roman Tyczka wrote:

    > Ale wiesz... można pomóc algorytmom googla, wystarczy popisać o
    > master/slave czy czarn... afroamerykanach w niewybredny sposób i ciach,
    > blokada wujka ;-)

    Ale afroamerykanie to są w Ameryce, a słowo murzyn nie jest obraźliwe.
    Chodziłem do podstawówki w latach 70tych i miałem to w elementarzu i
    nikt nie zabroni mi używać tego słowa. Przerzutniki master/slave też
    znam doskonale. Nasz PAD mówi bardziej śmiałe rzeczy.