  • 31. Data: 2020-07-27 16:04:26
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 11:28, PiteR wrote:
> [...]
    > do tego gmail ukrywa adresy email, linki i IP i właśnie tym sprzyja
    > wirusom i scamom.
    >
    > Kiedyś google się wypowiedziało że .url to zło bo umożliwia
    > "wstrzyknięcie złośliwego kodu" to zróbmy obrazki jak dla debili
    > amerykańskich, jak dla szympansów. Jabłko bank, gruszka poczta, banan
    > spółdzielnia, śliwka komórka.
    >
    > Właśnie gmail mnie molestuje żebym wyłączył dostęp przez POP do emaila
    > bo niebezpieczny. A co to jeden gmail jest na świecie.
    >
    > Chce iść do kibla a tam na drzwiach połącz z kontem google
    > a co to konto google to wyrocznia i mąż zaufania?

    Najgorsze, że musisz być stale zalogowany do google przez WWW jak używać
    weba. I od razu łapiesz i rozdajesz ciacha wszystkim na około. Myślę, że
    ludzie już nie pojmują technologii i to znacznie młodsi.

  • 32. Data: 2020-07-27 16:16:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 12:46, Jarosław Sokołowski wrote:

    > W guglu jest jeszcze większa samowola -- grupy usenetowe zostały tam
    > doklejone jako piąte koło u wozu do tzw. "Google Groups". Te Google
    > Groups to był zdaje się jakiś pomysł zawładnięcia światem dyskusji
    > w Internecie. Wtedy to jescze Facebook nie był mocny. Mnie jacyś
    > ludzie 16 lat temu zapisali do "stworzonej przez siebie grupy google"
    > mówiąc, że to będzie "lista mailowa". No i faktycznie od tego czasu

    Mnie te kilkanaście lat temu w ogóle przeraził fakt, że google sobie
    chciało zawładnąć usenetem. Ja w usenecie jestem od 1995 odkąd miałem
    wdzwaniany internet do kogoś modemem. Znam historię doskonale.
    I tak dobrze się skończyło, bo były zakusy żeby usenet był sterowany jak
    obecne fejsbuki i tłitery.
    Całe szczęście, że pozostał jaki jest i wcale nie ma tutaj syfu. Nie ma
    spamu, kogutki to raczej folklor, a nie coś złego. Nie ma natarczywego
    spamu, reklam.

    Na fejsie to dowolny cymbał "udostępnia" posta, a tam reklama produktu
    czy usługi. Tam jest nonsens. Czytałem jak się obrzucali niedawno, że
    znajomy znajomemu udostępnił posta o jakimś produkcie, a ten drugi go
    wykopał ze znajomych za spamowanie :-) Czasem i tam się trafią ludzie
    rozsądni :-) Konta na FB nie mam :-)

  • 33. Data: 2020-07-27 16:18:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > To się nie pomyliło nikomu, to jest totalitaryzm. Kto nie jest np
    > lewakiem albo prawicowcem albo kosmitą to go zbanować. (Niepotrzebne
    > skreślić).
    >
    > To jest właśnie budowanie biznesu na googlu, allegro, ebayu, paypalu
    > czy innych. Jednego dnia ci to wyłączą czasem bez powodu.

    Mi?! Przecież oni wyłączyli *sobie*. Zablokowali *swoją* grupę. Twierdzą,
    że zawiera "szkodliwe treści". Chcą, by *właściciel* grupy (czyli Google)
    odwołał się do... no, nie napisali dokładnie do kogo, ale chyba do Googla.
    Totalitaryzm? Tyz piknie, ale u nas na wsi na to "schizofrenia" gadają.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2020-07-27 16:22:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 16:18, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > Totalitaryzm? Tyz piknie, ale u nas na wsi na to "schizofrenia" gadają.

    Ja po 15 czy więcej latach cieszę się, że w googlu wreszcie nie jest.

  • 35. Data: 2020-07-27 16:27:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Znam historię doskonale. I tak dobrze się skończyło, bo były zakusy
    > żeby usenet był sterowany jak obecne fejsbuki i tłitery.

    No jasne, były też zakusy, żeby wszczepisć chipy przymusowo i inwigilować
    myśli. Jakie to szczęście, że można było założyć czapeczkę z alufolii.
    Tylko z tą doskonałą znajomością historii lepiej się nie wychylać, bo ONI
    mogą przyjść i zrobić krzywdę.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2020-07-27 16:32:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Znam historię doskonale. I tak dobrze się skończyło, bo były zakusy
    > żeby usenet był sterowany jak obecne fejsbuki i tłitery.

    No jasne, były też zakusy, żeby wszczepiać chipy przymusowo i inwigilować

  • 37. Data: 2020-07-27 17:04:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.07.2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > collie, wypierdalaj!

    Chyba do wszystkich googlarzy już dotarło, że to właśnie przez
    Ciebie - i Tobie podobnych chamuńciów - Googiel zamknął u siebie
    grupę budowlańców. Co mnie oczywiście cieszy, o ile nie zrobisz
    z gęby cholewę. Zatem adieu, Budziku - krzyż na drogę i wuj Ci
    w lupę bez czytnika!

  • 38. Data: 2020-07-27 17:35:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.07.2020 o 15:49, KIKI pisze:
    > Dokładnie tak będzie, kiedyś wyłączą im pieniądze, a jak wprowadzą
    > social credit jak w Chinach to biletu nie kupi.
    Jak to "im"? Nam!
    Jacek

  • 39. Data: 2020-07-27 17:42:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:xrszofvs66kd$.dlg@tyczka.com>
    user Roman Tyczka pisze tak:

    > Ale wiesz... można pomóc algorytmom googla, wystarczy popisać o
    > master/slave czy czarn... afroamerykanach w niewybredny sposób i
    > ciach, blokada wujka ;-)

    Ale czy google jest w internecie czy internet w google?

    Dlaczego Chuck Norris nie wykupuje internetu?
    Ma go na dyskietce.

    Ostatnio założyłem gdzieś konto czy zaktualizowałem
    i na dole widzę "nie połączone z kontem google"
    tzn co gorszy sort jestem?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 40. Data: 2020-07-27 17:56:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Ostatnio założyłem gdzieś konto czy zaktualizowałem
    > i na dole widzę "nie połączone z kontem google"
    > tzn co gorszy sort jestem?

    Dlaczego gorszy? Nie odbieram tego komunikatu jako wartościujący.

    --
    Jarek