  • 41. Data: 2020-07-27 17:59:21
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrhtj71.9vu.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Co znaczy "stąd"?

    może z puli adresów gmail.com które tu bywają i na innych grupach
    komuś kompy się zainfekowały

    nie wierze że to za bluzgi czy nie po linii jedymoe słusznej partii

    > Nie widać, żeby z Usenetu w stronę Google
    > płynęła, czy choćby mogła płynąć, jakaś zaraza.

    no tak. bo płynąć nie może niezauważona.

    > Ja nie piszę z Google, mam prawdziwy adres, ale przecież wolno
    > mi.

    twój obcy adres to google może nie obchodzić.

    > Ma się to nijak do rozsyłania spamu (z tym, co przychodzi do mnie,
    > umiem sobie poradzić).

    Do mnie na konta gmail nigdy nie przyszedł scam ani phishing.
    Może gmail ma ambicję zero zarazy na serwerach.

    Za to na inne domeny obecnie jest zmasowany atak. Posty są tak
    idiotyczne jakby generował je program AI. Lepiej niech się wolno uczy.
    Bo wirusy śle prawdziwe.

    a może Prezes tak nakazał. Zablokować ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 42. Data: 2020-07-27 18:30:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > może z puli adresów gmail.com które tu bywają i na innych grupach
    > komuś kompy się zainfekowały

    Ktoś z "tutejszych" źle się prowadzi w odległych zakątkach sieci,
    i dlatego gugiel zamyka całą grupę? Zbiorowa odpowiedzialność?
    Mógłby działać bardziej selektywnie. Zresztą dwie osoby niedawno
    się skarżyły, że ich konta zostały zablokowane i nie mogą pisać.
    Nie wim czy jedno z drugim ma związek.

    > twój obcy adres to google może nie obchodzić.

    Chciałbym żeby tak pozostało.

    > Do mnie na konta gmail nigdy nie przyszedł scam ani phishing.
    > Może gmail ma ambicję zero zarazy na serwerach.

    Myślę, że ma nisko ustawiony próg cięcia. Zdarzają się przypadki,
    że na konto gmail nie dojdzie list z normalnej domeny. Nie obniża
    to reputacji Google, bo ludzie myślą "to taka duża i dobra firma,
    kto inny musi być winny". Gdyby to z gmaila do kogoś nie doszło
    (co raczej się nie zdarza), to też by kto inny został oskarżony.
    Gmail jest doby, ale do odbierania poczty z gmaila.

    > a może Prezes tak nakazał. Zablokować ;)

    Z innych spiskowych teorii: to gugiel śle cały spam, dlatego na
    gmailu go nie ma.

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2020-07-27 19:29:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > własnie się skonfigurowałem tak właściwie to żeby się pożegnać, bo przez
    > czytnik nie zamierzam pisać.
    > Pozdrowienia dla starej ekipy.

    Budyń nie pierdol. Użyj se thunderbirda - wygodnie się w tym robi

  • 44. Data: 2020-07-27 21:12:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rfn38d$285j6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > Budyń nie pierdol. Użyj se thunderbirda - wygodnie się w tym robi

    :)

    https://download-installer.cdn.mozilla.net/pub/thund
    erbird/releases/78.0.1/win32/pl/Thunderbird Setup 78.0.1.exe
    https://download-installer.cdn.mozilla.net/pub/thund
    erbird/releases/78.0.1/win64/pl/Thunderbird Setup 78.0.1.exe

    https://www.fastusenet.org/thunderbird-windows-tutor
    ial.html

  • 45. Data: 2020-07-27 21:41:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 17:35, Jacek wrote:
    > Jak to "im"? Nam!
    > Jacek

    No nam, masz rację.

  • 46. Data: 2020-07-27 21:48:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 18:30, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > Mógłby działać bardziej selektywnie. Zresztą dwie osoby niedawno
    > się skarżyły, że ich konta zostały zablokowane i nie mogą pisać.

    Tak to jest jak trzeba zakładać konto u kogoś i liczyć na jego łaskę. To
    jest właśnie złe.
    A w ogóle to ci z googla nie zawijali wierszy tylko pisali na całą
    szerokość :-)

  • 47. Data: 2020-07-27 21:48:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 19:29, sirapacz wrote:

    > Budyń nie pierdol. Użyj se thunderbirda - wygodnie się w tym robi

    Właśnie Budyń :-) Nie łap foha tylko rób jak inni, thunderbird najlepszy.

  • 48. Data: 2020-07-27 21:49:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 21:12, PiteR wrote:
    > in <news:rfn38d$285j6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > :)

    Ja bym proponował jednak wersje portable z portableapps.com

  • 49. Data: 2020-07-27 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Chyba do wszystkich googlarzy już dotarło, że to właśnie przez
    > Ciebie - i Tobie podobnych chamuńciów - Googiel zamknął u siebie
    > grupę budowlańców. Co mnie oczywiście cieszy, o ile nie zrobisz
    > z gęby cholewę. Zatem adieu, Budziku - krzyż na drogę i wuj Ci
    > w lupę bez czytnika!

    Jestes debilem czy po prostu głupi?
    Sprawdz z czego pisze...
    Ja sobie nie wyobrazam pisac przez www, ale imo wypowiedzi takiego
    budynia sa duzo bardziej wartosciowe niz cokolwiek co widziałem w
    twoich postach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 50. Data: 2020-07-27 22:02:07
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 17:59, PiteR wrote:

> [...]
    >
    > Za to na inne domeny obecnie jest zmasowany atak. Posty są tak
    > idiotyczne jakby generował je program AI. Lepiej niech się wolno uczy.

    Na żadne konto nowo założone z aliasem w miarę losowym spam sam z siebie
    nie przychodzi. Spam przychodzi na biuro@ sklep@ info@ ksiegowosc@ itp.
    Ale jak kilka razy użyjesz jsu536jd2@ w jakimś sklepie internetowym to
    sklep sprzeda adres i będziesz na liście. Z Gmailem jest to samo.

    Groźniejsze jest to, że tacy odcięci od googla mogą tego nie wytrzymać
    psychicznie i targnąć się na własne życie :-) Chociaż chyba usunięcie ze
    znajomych na fejsie jest gorszym impulsem :-) Tak więc nie bierzcie tego
    całego googlowego syfu za bardzo do siebie :-) Wyjdzie wam to na zdrowie
    tylko :-)