  • 51. Data: 2020-07-27 22:04:00
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 21:59, Budzik wrote:

    > Jestes debilem czy po prostu głupi?
    > Sprawdz z czego pisze...
    > Ja sobie nie wyobrazam pisac przez www, ale imo wypowiedzi takiego
    > budynia sa duzo bardziej wartosciowe niz cokolwiek co widziałem w
    > twoich postach...

    Panowie dopada was PTSD :-) Powinniśmy się cieszyć, że się gugiel
    odczepił :-) Nie będą nam tu pisać do końca ekranu :-)

  • 52. Data: 2020-07-27 22:28:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Tak to jest jak trzeba zakładać konto u kogoś i liczyć na jego łaskę.
    > To jest właśnie złe.

    Znana jest również teza przeciwna. Do 1995 roku nie znaliśmy innego
    Internetu, niż taki, w którym do wszystkiego trzeba było "założyć
    konto". Adres mailowy był w domenie, która należała do konkretnej
    uczelni, czy konkretnej firmy. I nie zakładało się go przez kliknięcie,
    tylko przez wypełnienie wniosku i podpisanie stosownego oświadczenia.
    Komputer miał adres IP należący do organizacji, w każdej chwili dało
    się go zlokalizować i skojarzyć z konkretną osobą. W takich warunkach
    nie tylko spam nie miał jak się rozwijać, ale każdą bucerię tłumiono
    zaraz po zgłoszeniu na a...@w...com.

    Wraz z komercyjnym uwolnieniem Internetu to wszytko się skończyło.
    Każdy mógł sobie całkiem anonimowo założyć konto pocztowe, a także
    poza wszelką kontrolą wdzwonić się do sieci i z czaswo otrzymanego
    adresu IP wyprawiać różne brewerie. No i teraz mamy to, co mamy.
    To jest właśnie złe.

    > A w ogóle to ci z googla nie zawijali wierszy tylko pisali na całą
    > szerokość :-)

    Tej hipotezy jeszcze nikt nie badał -- może grupę budowlaną zablokowano
    z powodu niezawijania wierszy i pisania na całą szerokość?

    Jarek

    --
    A świastk siedzi i zawija w te sreberka.

  • 53. Data: 2020-07-27 22:34:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Panowie dopada was PTSD :-) Powinniśmy się cieszyć, że się gugiel
    > odczepił :-) Nie będą nam tu pisać do końca ekranu :-)

    Trzeba sobie taki monitor kupić:

    https://www.samsung.com/pl/monitors/monitor-c49j89-l
    c49j890dkuxen/

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2020-07-27 23:12:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No jasne, były też zakusy, żeby wszczepiać chipy przymusowo i inwigilować
    > myśli. Jakie to szczęście, że można było założyć czapeczkę z alufolii.
    > Tylko z tą doskonałą znajomością historii lepiej się nie wychylać, bo ONI
    > mogą przyjść i zrobić krzywdę.

    wysłałeś dwa razy to samo, czy to błąd matrixa?

    ToMasz

  • 55. Data: 2020-07-27 23:28:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > wysłałeś dwa razy to samo, czy to błąd matrixa?

    Wysłałem raz, a po chwili, w związku z zauważoną literówką, po
    jej poprawieniu, zrobiłem supersedes[1]. Zatem każdy przyzwoity
    serwer powinien skasować poprzednią wiadomość opatrzoną MsgID:
    <s...@f...lasek.waw.pl>. Eternal-september.org
    przyzwoitym serwerem nie jest.

    ---------
    [1] -- któryś z grupowych autorytetów w dziedziie hydrauliki
    mógłby nawiązać do tematu i przedstawić jakiś referat z tym
    związany.

    Jarek

    --
    Ne lejem nelejem, ne lejem ne lejem,
    Zabrali na, pisuar.

  • 56. Data: 2020-07-27 23:50:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 22:34, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Trzeba sobie taki monitor kupić:
    >
    > https://www.samsung.com/pl/monitors/monitor-c49j89-l
    c49j890dkuxen/

    Jaki by nie był tekst w usenecie zawija się po 64 znakach, a gugiel
    pisał ciurkiem do końca ekranu i od nowej linii bez \n

  • 57. Data: 2020-07-27 23:56:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał ciurkiem:

    c49j890dkuxen/

    > Jaki by nie był tekst w usenecie zawija się po 64 znakach, a gugiel
    > pisał ciurkiem do końca ekranu i od nowej linii bez \n |

    1234567890123456789012345678901234567890123456789012
    345678901234567890
    0 1 2 3 4 5 6

    Słownie: sześćdziesiąt siedem.

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2020-07-28 00:02:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja bym proponował jednak wersje portable z portableapps.com

    Co kto lubi - nie każdy lubi biegać z pendrakiem ale z drugiej strony
    migracja jest całkowicie bezbolesna - nie wiem jak aktualizacje.

  • 59. Data: 2020-07-28 00:21:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrhuho5.tuu.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > zrobiłem supersedes[1]. Zatem każdy przyzwoity
    > serwer powinien skasować poprzednią wiadomość opatrzoną MsgID:
    > <s...@f...lasek.waw.pl>. Eternal-september.org
    > przyzwoitym serwerem nie jest.

    ale news-archive.icm.edu.pl jest przyzwoitym serwerem ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 60. Data: 2020-07-28 00:23:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rfnj7t$29574$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > Co kto lubi - nie każdy lubi biegać z pendrakiem ale z drugiej
    > strony migracja jest całkowicie bezbolesna - nie wiem jak
    > aktualizacje.

    teraz w 2020r to są pecety portable