  • Data: 2010-03-22 13:25:46
    Temat: Re: Czy już można tynkować (temp) ?
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Pierwszy dzień wiosny za nami, więc pytam Szanowne grono:
    >
    > czy  już można tynkować?
    >
    > Chodzi o tynki zewn. oraz wewn. Czy lepiej zaczekać np. do kwietnia?
    >
    > ThInA
    >
    > PS. Pierwsze zadanie pisane jest pół żartem pół serio :-)

    No to ja Ci odpowiem tez pol zartem a pol serio.
    Otoz tej zimy moj nadworny kocur zafundowal sobie bardzo wypasione futro.
    Skad on wiedzial, ze zima bedzie sroga tego nie wiem ale moge sie domyslac.
    Otoz pogoda na Ziemi zalezy w duzej mierze od aktywnosci slonca, scislej
    ilosci jasnych plam na nim. Zapewne moj kocur instynktownie je policzyl i na
    wszelki wypadek wolal nie ryzykowac...
    I co najwazniejsze jeszcze sie nie leni tylko marcuje.

    No i przyslowia ludowe z mojej wsi o tresci: w marcu jak w garncu a kwiecien
    plecien bo przeplata, troche zimy troche lata, moga okazac sie prawdziwe.
    Zatem moje trzy centy tynkowac czy nie, wrzucam do garnka, na ktorym pisze
    NIE. Poczekaj choc do polowy kwietnia.
    Pzdr.
    Tornad