  • Data: 2016-07-15 16:05:36
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 13:41:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Bo tak dookola jedziemy.

    > Szkoda czasu by sie nad tym rozwodzic, tym bardziej, ze grunt nie
    > przyjmie zmian. A chodzi o Wasze uogolnienia. W wielu przypadkach Polacy
    > zachowywali sie i zachowuja tak samo. Roznica tylko taka, ze nie jezdza
    > samochodami po ludziach i nie podkladaja bomb. Reszta w naszej historii
    > jest analogiczna.

    no to jak ci sie nie chce to sie ode mnie odstosunkuj. Ja zwykle jestem w stanie
    bronic swych opinii - tyle ze rozmawiajmy o faktach. Bo za chwile sobie uogólnisz ze
    ja i adam mamy tą samą opinie i bedziesz mnie tym jechal w przyszłosci.
    Ale moze sprobuj - sie okaze ze tak wiele sie nie roznimy, tyle ze adama ponoszą
    emocje.

    b.