  • 1. Data: 2016-07-08 11:48:49
    Temat: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu strasza ze beda tym co nie placa abonamentu parasol w dupie otwierali. Jak bym
    oficjalnie zrezygnowal z placenia to jest spora szansa ze sie ktos z glupimi
    pytaniami przytelepie. Na razie nie mam zapotrzebowania na ogladanie telewizji w
    telewizorze bo fajnie miec na scianie prezesa w skali 1:1. Ale za sam rozmiar,
    prezesa oczywiscie, placic mi sie jakos nie chce.

  • 2. Data: 2016-07-08 12:11:00
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Kilka lat temu wykładnia była taka, że trzeba płacić za urządzenia, których
    podstawową funkcją jest odbieranie i wyświetlanie sygnału telewizyjnego.
    Czyli telewizor tak, ale komputer z kartą TV już nie.
    Ten Twój projektor ma wbudowany tuner TV?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-07-08 13:43:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    telewizorze bo fajnie miec na scianie prezesa w skali 1:1. Ale za sam rozmiar,
    prezesa oczywiscie, placic mi sie jakos nie chce.

    A ten projektor Ci już dotarł?
    Jak wrażenia?

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 4. Data: 2016-07-08 15:42:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma w nim telewizji, trzeba podlaczyc kablem z malego czarnego pudeleczka.

  • 5. Data: 2016-07-08 16:00:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz z tydzien go mam. O wrazenia pytasz, super. Zeby tylko telewizja naziemna troche
    standard podniosla. Zmienilem zamowienie i wzalem ten typ ale z androidem. Byl od
    reki czyli za dwa dni. I to ze z androidem bylo strzalem w dziesiatke. Z napleta
    robie punk dostepowy i mam niusy na trzech metrach. Wyszedl stowe drozej bo nie
    kupilem jakiegos wypasionego ubezpieczenia ze jak po gwarancji samolot na niego
    spadnie to zreperuja i nie zaplace za robocizne. Pokazuje na co go stac po
    nakarmieniu fhd a jeszcze lepiej 4k. Napewno jest glosniejszy niz podaja i nie ma az
    tak duzej jesnosxi jak podaja. Do wentylatorka sie przyzwyczailem a z jasnoscia jade
    na 52% czyli jak by mial zamiast 5500 tylko 5000lumenow to i tak mi to zwisa. W
    pokoju w ktorym sa wlaczone cztery ledowki po 5W kazda, ale nie oswietlajace
    bezposrednio ekranu, obraz jest w pelni uzytkowy ale bez bajerow. Z bajerem jest jak
    jest calkiem ciemno.

  • 6. Data: 2016-07-08 16:36:46
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    bezposrednio ekranu, obraz jest w pelni uzytkowy ale bez bajerow. Z bajerem jest jak

    No to jest fenomen, żeby na matrycy 1200x800 widzieć różnicę pomiędzy
    HD, FHD a 4K.

    :D :D :D

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-07-08 17:56:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ilosc lini to jeden z parametrow. Rownie wazna jest kompresja sygnalu. Jak telewizja
    scisnie do 1,5 Mbit/s to zeby nadawali w 8k to gowno bedzie. Ale jak jest 4k z
    kodowaniem 4:4:4 to po przerobieniu na nizsza rozdzielczosc wyjdzie bardzo dobra
    jakosc. Jak z netu bitrate jest na poziomie 20Mbit/s to 800/600 bedzie lepszej
    jakosci niz duzo wieksza rozdzielczosc ale bardzo skompresowana. I nie masz sie z
    czego smiac. Zwyczajnie nie wiedziales ze tak jest.

  • 8. Data: 2016-07-08 22:38:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 17:56:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ilosc lini to jeden z parametrow. Rownie wazna jest kompresja sygnalu. Jak
    telewizja scisnie do 1,5 Mbit/s to zeby nadawali w 8k to gowno bedzie.

    I serio uwazasz, ze nadawca bedzie nadawal w 4k sygnal skompresowany wygladajacy
    jak w VGA? ;) Jaja sobie robisz i widac, ze zlapany na glupocie dorabiasz jakas
    niestworzona ideologie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-07-08 23:13:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    zazdroscisz projektorka? Jasne ze zazdroscisz. To Pepe cos uwaza tylko specjalnie nie
    ma pojecia co. Bez problemow mozna przerobic 4k zeby przeszlo przez lacze co ma
    bardzo niska przepustowosc. I co z tego ze dalej bedzie 4k jesli liczyc linie. Kilka
    dni temu moze i bym przylaczyl sie to Twojej hipotezy. Dzisiaj wiem ze wiele
    programow pomimo ze jest teoretycznie nadawanych w hd przez kompresje nie ma
    deklarowanej ilosci lini. Poza tym jest sporo programow zrobionych w technice
    analogowej. Na przyklad Tajemnice XX Wieku Woloszanskiego. Po przekonwertowaniu do
    telewizji cyfrowej na telewizorze 48 cali jest jeszcze ok ale przy trzech metrach nie
    daje sie ogladac. Za to lecacy teraz na jedynce film jest w jakosci prawie kinowej.
    Filmy przyrodnicze z netu przy bitrate powyzej 10Mbit/s zwyczajnie zachwycaja. Przy
    reklamie klubu fc barcelona w 4k szczena sasiadowi opadla. Mnie nie opadla bo juz go
    wczesniej widzialem i za pierwszym razem mi opadla. Tak ze kolego sympatyczny nie
    pierdol bo wiem jaki kolorysta jestes. Zwyczajnie zazdroscisz ze cie nie stac na
    projektor i starasz sie pokazac ze Twoj chujowy telewizor lepszy. Humoru swoim
    gledzeniem tez mi nie popsujesz bo ogladam western i czuje sie jak w kinie, na
    dodatek w takim co palic mozna, wodke tez w nim pic mozna. Twoje hobby to bez
    szczania 6 wojakow wypic i zjesc kawalek kielbasy z grila. To co w takiej sytuacji
    mozesz wiedziec o projektorach.

  • 10. Data: 2016-07-08 23:24:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 23:13:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > zazdroscisz projektorka? Jasne ze zazdroscisz.

    Ietam, jakbym chcial to bym sobie po prostu kupil - w ostatnich 2 tygodniach
    wydalem z 5 x tyle na same ciuchy i akcesoria motocyklowe co kosztowal ten
    projektor :-)

    TV nie ogladam prawie wcale - tyle co czasem serial jakis przed spaniem
    w sypialni wiec mnie projektor poki co nie kreci :) Mam miejsce na "kino"
    w piwnicy, moze jak przyjdzie jesien to sie zastanowie!

    > To Pepe cos uwaza tylko specjalnie nie ma pojecia co. Bez problemow mozna przerobic
    4k zeby przeszlo przez lacze co ma bardzo niska przepustowosc.

    Wszystko sie da ale *w praktyce* jezeli ogladasz normalnej jakosci obraz 4k,
    2k, full hd czy hd - na tym projektorze nie powinno byc zadnych roznic, bo
    ma za mala rozdzialke.

> [...]
    >jest teoretycznie nadawanych w hd przez kompresje nie ma deklarowanej ilosci

    No bo nie wszystko co puszczaja zostalo nagrane w HD. Ale to co jest w HD
    to jest w HD i ten projektor juz tych wszystkich szczegolow nie pokaze :)

> [...]
    > na telewizorze 48 cali jest jeszcze ok ale przy trzech metrach nie daje sie

    No wlasnie..

    [...]
    > sympatyczny nie pierdol bo wiem jaki kolorysta jestes. Zwyczajnie zazdroscisz
    > ze cie nie stac na projektor i starasz sie pokazac ze Twoj chujowy telewizor
    > lepszy.

    No prosze Cie - ile on kosztowal - poltorej tysiaka?? :-) Za gacie tyle
    zaplacilem :)

> [...]
    > Twoje hobby to bez szczania 6 wojakow wypic i zjesc kawalek kielbasy z grila.
    > To co w takiej sytuacji mozesz wiedziec o projektorach.

    Grill lepszy bo na swiezym powietrzu przynajmniej i oczu nie psuje ;)
    Wcale Ci humoru nie mialem zamiaru psuc, tylko trzymajmy sie faktow. Nigdzie
    nie napisalem, ze taki projektor jest chujowy - tylko, ze nie jestes w stanie
    zobaczyc roznicy miedzy 4k, a hd, skoro projektor to "tylko" hd :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.