    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 8 Jul 2016 14:24:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 23:13:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > zazdroscisz projektorka? Jasne ze zazdroscisz.

    Ietam, jakbym chcial to bym sobie po prostu kupil - w ostatnich 2 tygodniach
    wydalem z 5 x tyle na same ciuchy i akcesoria motocyklowe co kosztowal ten
    projektor :-)

    TV nie ogladam prawie wcale - tyle co czasem serial jakis przed spaniem
    w sypialni wiec mnie projektor poki co nie kreci :) Mam miejsce na "kino"
    w piwnicy, moze jak przyjdzie jesien to sie zastanowie!

    > To Pepe cos uwaza tylko specjalnie nie ma pojecia co. Bez problemow mozna przerobic
    4k zeby przeszlo przez lacze co ma bardzo niska przepustowosc.

    Wszystko sie da ale *w praktyce* jezeli ogladasz normalnej jakosci obraz 4k,
    2k, full hd czy hd - na tym projektorze nie powinno byc zadnych roznic, bo
    ma za mala rozdzialke.

    >I co z tego ze dalej bedzie 4k jesli liczyc linie. Kilka dni temu moze i bym
    >przylaczyl sie to Twojej hipotezy. Dzisiaj wiem ze wiele programow pomimo ze
    >jest teoretycznie nadawanych w hd przez kompresje nie ma deklarowanej ilosci
    >lini.

    No bo nie wszystko co puszczaja zostalo nagrane w HD. Ale to co jest w HD
    to jest w HD i ten projektor juz tych wszystkich szczegolow nie pokaze :)

    > Poza tym jest sporo programow zrobionych w technice analogowej. Na przyklad
    > Tajemnice XX Wieku Woloszanskiego. Po przekonwertowaniu do telewizji cyfrowej
    > na telewizorze 48 cali jest jeszcze ok ale przy trzech metrach nie daje sie
    > ogladac.

    No wlasnie..

    [...]
    > sympatyczny nie pierdol bo wiem jaki kolorysta jestes. Zwyczajnie zazdroscisz
    > ze cie nie stac na projektor i starasz sie pokazac ze Twoj chujowy telewizor
    > lepszy.

    No prosze Cie - ile on kosztowal - poltorej tysiaka?? :-) Za gacie tyle
    zaplacilem :)

    > Humoru swoim gledzeniem tez mi nie popsujesz bo ogladam western i czuje sie
    > jak w kinie, na dodatek w takim co palic mozna, wodke tez w nim pic mozna.
    > Twoje hobby to bez szczania 6 wojakow wypic i zjesc kawalek kielbasy z grila.
    > To co w takiej sytuacji mozesz wiedziec o projektorach.

    Grill lepszy bo na swiezym powietrzu przynajmniej i oczu nie psuje ;)
    Wcale Ci humoru nie mialem zamiaru psuc, tylko trzymajmy sie faktow. Nigdzie
    nie napisalem, ze taki projektor jest chujowy - tylko, ze nie jestes w stanie
    zobaczyc roznicy miedzy 4k, a hd, skoro projektor to "tylko" hd :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.