  • Data: 2016-07-09 10:49:25
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 10:33:46 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a to moze w miedzyczasie dojrzałes, mialem wrazenie ze jakąś shadowe miales.

    No co Ty.. Przez lata jezdzilem Banditem 600, rok temu kupilem Fazera 8 :)
    Daaaaaaaaaawno temu moim pierwszym powazniejszym moto (nie liczac Jawy 350TS
    ktora mialem przez pare dni) bylo Kawasaki LTD 440 ale to ja mialem wtedy
    z 18 lat, a motocykl byl sporo starszy odemnie, wiecej go dopieszczalem niz
    na nim jezdzilem (rozebrany do golej ramy, nowa elektryka, malowanie, chromy
    etc):

    http://szyna.civ.pl/kawcia.jpg :-)

    > a co do toru - gdybys powaznie sie wybieral - posciągaj wszystkie plastiki :-)
    > Parę slizgów zaliczyłem, wiem co mówie :)

    Za duzo plastikow tam nie mam, w crash-pady sie zaopatrzylem jak widac na
    zdjeciu ;) Tydzien czy dwa temu bylem w Starym Kisielinie (czy to czasem
    nie Twoje rejony??) na szkoleniu na torze - wciagnelo mnie i poki co cwicze
    na takim malutkim torze cartingowym do ktorego mam 5 minut (sie okazuje,
    ze maja naprawde swietna nawierzchnie i zjezdzaja sie tutaj ludzie z calego
    slaskiego i nie tylko :D Zebym to wczesniej wiedzial...

    I powolutku poluje na drugiego sprzeta - R6 z przeznaczeniem tylko na tor ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.