  • Data: 2016-07-09 09:21:36
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 23:46:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak cos w lumpeksie kupujesz na sztuki albo kilogramy i to cos kosztowalo 10 lat
    temu w Anglii 500 funtow a Ty dales 5 zlotych, to taki ciuch wart jest piec zyli a
    nie piecset funtow. Podobnie z czesciami ze zlomu. Nieduza ciezarowke szmat i zlomu
    musialbys kupic zeby wydac piec razy tyle co moj projektor kosztowal.

    Nice try ale widac, ze jezeli chodzi o ciuchy motocyklowe to nie masz pojecia
    o cenach ;) Kombinezon dwuczesciowy = 3k pln i to jest mocno srednia polka ;)
    Przy czym kombiak to tylko gacie i kurtka. Cene Twojego projektora przyjmuje
    na 1,5k pln (cos mi nawet swita ze mniej?) wiec piec razy tyle sie zgadza ;)

    > Obrazalski jestes. Jak bym napisal ze dentke pijesz to jesli jej nie pijesz to
    moglbys sie czuc obrazony. Wojak to byla wersja lajt bo tak pierdolisz jak bys dentka
    sie zaprawial. A jesli dentki nie pijesz ale popijasz piwka to za 10 lat masz spora
    szanse na fioletowe drinki. Nie takich twardzieli jak Ty alkohol sprowadzil do
    statusu dziada smietnikowego.

    Domyslam sie, ze ludzi wyjatkowo slabych psychicznie nawet piwo moze
    sprowadzic na dno ale badzmy troche powazni :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.