    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 8 Jul 2016 14:13:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    zazdroscisz projektorka? Jasne ze zazdroscisz. To Pepe cos uwaza tylko specjalnie nie
    ma pojecia co. Bez problemow mozna przerobic 4k zeby przeszlo przez lacze co ma
    bardzo niska przepustowosc. I co z tego ze dalej bedzie 4k jesli liczyc linie. Kilka
    dni temu moze i bym przylaczyl sie to Twojej hipotezy. Dzisiaj wiem ze wiele
    programow pomimo ze jest teoretycznie nadawanych w hd przez kompresje nie ma
    deklarowanej ilosci lini. Poza tym jest sporo programow zrobionych w technice
    analogowej. Na przyklad Tajemnice XX Wieku Woloszanskiego. Po przekonwertowaniu do
    telewizji cyfrowej na telewizorze 48 cali jest jeszcze ok ale przy trzech metrach nie
    daje sie ogladac. Za to lecacy teraz na jedynce film jest w jakosci prawie kinowej.
    Filmy przyrodnicze z netu przy bitrate powyzej 10Mbit/s zwyczajnie zachwycaja. Przy
    reklamie klubu fc barcelona w 4k szczena sasiadowi opadla. Mnie nie opadla bo juz go
    wczesniej widzialem i za pierwszym razem mi opadla. Tak ze kolego sympatyczny nie
    pierdol bo wiem jaki kolorysta jestes. Zwyczajnie zazdroscisz ze cie nie stac na
    projektor i starasz sie pokazac ze Twoj chujowy telewizor lepszy. Humoru swoim
    gledzeniem tez mi nie popsujesz bo ogladam western i czuje sie jak w kinie, na
    dodatek w takim co palic mozna, wodke tez w nim pic mozna. Twoje hobby to bez
    szczania 6 wojakow wypic i zjesc kawalek kielbasy z grila. To co w takiej sytuacji
    mozesz wiedziec o projektorach.