  • 191. Data: 2016-07-18 12:51:28
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 12:46:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Właściciela dresauta

    Kiedyś auto po pijaku kupiłem. Audi 80B2 chyba to było, dopiero jak wytrzeźwiałem
    żonka mnie uświadomiła ze dwudrzwiowe. A córka wtedy mała i fotelik był używany.
    Ale BMW bym i po pijaku nie kupił.
    Bez urazy Maniek;)

  • 192. Data: 2016-07-18 12:59:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 12:46:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    https://www.google.pl/maps/@50.784073,15.7775355,3a,
    75y,304.62h,63.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sni8CYcs9f7ND6
    UYhk5TsNg!2e0!7i13312!8i6656

    > Właściciela dresauta

    To wszystko wyjasnia. Jakby jechal BMW to by po prostu ten zakret przelecial
    bez powodowania wypadku, a jechal oplem i nie wzial poprawki ze zawieszka
    troszke gorsza:D

    Tylko skad Wy macie dane i adres tego goscia?? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 193. Data: 2016-07-18 13:06:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 12:59:50 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To wszystko wyjasnia. Jakby jechal BMW to by po prostu ten zakret przelecial
    > bez powodowania wypadku, a jechal oplem i nie wzial poprawki ze zawieszka
    > troszke gorsza:D
    Zimnym łokciem by zahaczył kogoś

    > Tylko skad Wy macie dane i adres tego goscia?? :)
    Twoje też mamy;l)

  • 194. Data: 2016-07-18 13:59:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-17 o 23:38, Budyń pisze:

    > papiez nawoluje do milosierdzia, ja sie pod tym podpisuję. Polskie rodziny przyjely
    uchodzcow. Uchodzcy ci spierd... do niemiec. Czyzby im nie chodzilo o ratowanie
    zycia, a my katole dalismy sie wykorzystac?

    A Ty jak masz wybor pomiedzy dobrym i lepszym to co wybierasz? Tym
    bardziej, ze durna Merkelowa sama ich zapraszala. To dziwisz sie, ze
    pojechali do Niemiec?

    stwarzajc im warunki do zycie w ich wlasnym kraju.

    > dlaczego pozniej?

    Pozniej bo w ich kraju jest wojna.

    > Siedzą bezpieczni w tureckich obozach, trzeba im podeslac kasy aby im rozbujac
    gospodarke to sobie sami poradzą.

    Owszem.

    > mają. I maja przede wszystkim we wlasnym kraju. Komiu podeslac karabiny nie wiem bo
    specyfiki konfliktu nie znam.

    Wiec Twoj pomysl z rekawa wlasnie polegl.

    > Miedzy niewpuszczeniem imigrantow ekonomicznych z powodów bezpeczenstwa a
    niepomaganiem jest spora roznica ktorej dostrzec nie chcesz.

    Wlasnie widze jak chcesz im pogamac. Zrzucac karabiny. :-)

    > katolstwo rozumie to tak - podziel sie jedzeniem tym ktore masz. Ale oni nie chcą -
    oni chca wiecej niz my mamy (i jada do niemiec). Zasada milosci blizniego nie
    przewiduje traktowania innych lepiej od siebie.

    Wszystko co pisales wczesniej ma sens taki, ze nie wpuszczac za nic. To
    dobrze, ze do nas nie chca, ale Twoj kwantyfikator jest szerszy.

    > Bylem spragniony a nie daliscie mi pic. Przybyszem
    >
    > ty nie zapomniales -ale ich nie rozumiesz.

    Na szczescie przekaz jest na tyle prosty i jasny, ze nie wymaga analizy
    zacieniajacej sens. W skrocie kon jaki jest kazdy widzi.

    > nie - to ty idziesz na skróty. Pomagajmy, a potem chodzby potop i rzeź, zero
    refleksji jak im pomoc, a sobie (w sense naszym rodzinom, spolecznosci) nie
    zaszkodzic. Jesli jest taki sposob trzeba go użyć.

    Przeczytaj siebie wyzej co pisales i w jaki sposob. Tam nie bylo
    marginesu. Tam jest nie wpuszczac i to nie tylko do naszego kraju, ale
    europy. Przekaz byl na tyle jasny, ze nie bede tu cytowal i analizowal
    poszczegolnych zdan. Czytacze jak sie nie znudzili to sami ocenia.
    Jezeli sie myle to dobrze, ale jakos mi sie nie wydaje.

    > tobie sie pozajaczkowało cos - gdzie masz w zasadach religijnych kk empatie?
    Uznales to za synonim milosierdzia a to nieprawda, i spodziewasz sie ze gdy nie
    jestem wzruszony do łez, to nie jestem miłosierny. Błąd merytoryczny.

    To Ty potrzebujesz czarno na bialym jaki powinien byc katolik w
    punktach? No to gratuluje. Jednym zdaniem pogrzebales cala nauke o byciu
    dobrym, czynieniu dobra, dawania siebie innym i pamietaniu o tym, ze
    zycie doczesne nie jest celem. Troche mnie zaskoczyles prawde mowiac
    takim splyceniem wiary.

    Pozdro.. TK

  • 195. Data: 2016-07-18 14:06:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 13:59:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wszystko co pisales wczesniej ma sens taki, ze nie wpuszczac za nic. To
    > dobrze, ze do nas nie chca, ale Twoj kwantyfikator jest szerszy.

    Odpowiedz mi na jedno pytanie:

    Czy jakbysmy nie wpuscili zadnego imigranta ekonomicznego lub uchodzcy (tylko
    pomagali im na terenie ich kraju lub chociazby pierwszego sasiadujacego
    kraju, ktory nie jest objety dzialaniami wojennymi) to zapobieglibysmy
    zeszlorocznym zamachom w Paryzu, czy Belgii?

    Tak czy nie?

    --
    Adam Sz.

  • 196. Data: 2016-07-18 14:10:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:06:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > kraju, ktory nie jest objety dzialaniami wojennymi) to zapobieglibysmy
    > zeszlorocznym zamachom w Paryzu, czy Belgii?

    Pytanie nie do mnie ale się wtrące- Myślę że NIE

  • 197. Data: 2016-07-18 14:14:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 10:44, Adam Sz. pisze:

    > Do Turcji? Do Grecji?
    >
    > Na pewno nie do UK, czy Norwegii - po co tak daleko? :-)
    >
    > A wlasciwie czemu nie do Etiopii - to kraj z ich kregu kulturowego.
    > Przeciez chodzi o zycie, a nie kase nie? :)

    Spytam i Ciebie - jak masz do wyboru dobrze i lepiej to co wybierasz?
    Druga sprawa - jakie to wyjscie siedziec w obozie w Turcji jak bydlo?
    Wiem, ze tego nie zrozumiesz z ich perspektywy, bo to wg. Ciebie nic
    innego jak bydlo, ale tak po ludzku sie zastanow. Co Ty bys robil na ich
    miejscu?

    Pozdro.. TK

  • 198. Data: 2016-07-18 14:31:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:10:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pytanie nie do mnie ale się wtrące- Myślę że NIE

    Tzn. jak dokonanoby zamachu bez udzialu zamachowcow? :)

    Odrazu zaznacze, ze taka polityke Europa powinna przyjac juz dawno temu i
    nie chodzi tylko o uchodzcow, ktorzy przybyli w 2015-2016r.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 199. Data: 2016-07-18 14:32:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-18 o 12:59, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > bez powodowania wypadku, a jechal oplem i nie wzial poprawki ze zawieszka

    Taaa, śmichy chichy a prawie zabił kobitkę.

    > Tylko skad Wy macie dane i adres tego goscia?? :)

    Z listu gończego.

    --
    Pete

  • 200. Data: 2016-07-18 14:34:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:14:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Spytam i Ciebie - jak masz do wyboru dobrze i lepiej to co wybierasz?

    Mysle, ze w przypadku wojny w Polsce gdybym musial rzeczywiscie uciekac -
    uciekalbym na tyle blisko zeby moc wrocic do swojej ojczyzny jak najszybciej.

    > Druga sprawa - jakie to wyjscie siedziec w obozie w Turcji jak bydlo?

    Wyjscie takie, ze bomby na glowe nie spadaja.

    > Wiem, ze tego nie zrozumiesz z ich perspektywy, bo to wg. Ciebie nic
    > innego jak bydlo, ale tak po ludzku sie zastanow. Co Ty bys robil na ich
    > miejscu?

    j/w. Raczej myslalbym o jak najszybszym zakonczeniu wojny i powrocie do domu,
    a nie o molestowaniu dziewczynek na basenie, gwalceniu kobiet, czy urzadzaniu
    burd i paleniu obozow panstw, ktore chcialy mi pomoc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.