  • 291. Data: 2016-07-23 16:52:22
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 16:22:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To pewno i zamachy terrorystyczne byly jak grupy etniczne sie szarpaly. Dasz linki
    gdzie i ktorzy sie wysadzali z tlumie.

    napisałem tylko ze zdarzały sie konflikty na tle etnicznym - chcesz sobie dospiewac
    cos to zrób to sam.

    mam wrazenie ze czytałem o tym w "jakie piekne samobójstwo" zmiekiewicza, ale nie
    jestem pewien - a z półki wyszło to nie sprawdzę

    b.

  • 292. Data: 2016-07-23 17:29:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze byly. Na demonstracjach jedni krzyczeli " Zydzi na Madagaskar". Z
    terroryzmem mialo to tyle wspolnego co barwa na kurierze z kurwa na barierze.

  • 293. Data: 2016-07-23 17:46:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 17:30:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jasne ze byly. Na demonstracjach jedni krzyczeli " Zydzi na Madagaskar". Z
    terroryzmem mialo to tyle wspolnego co barwa na kurierze z kurwa na barierze.

    nie za bardzo wiem co chcesz powiedziec - najpierw piszesz ze była pełna symbioza
    mimo wielokulturowosci -no to ja sie z tym nie zgadzam.

    A ze nie był to terroryzm w dzisiejszej postaci to też fakt. Europa zachodnia dopiero
    dojdzie do etapu gdzie np biali niemcy będą wyrzynać (i odwrotnie) islamistów - to
    będzie cos na kształt naszych miedzywojennych pogromow.
    Juz teraz masowo osrodki dla imigrantów płoną - ale jeszcze ich nie mordują.

    b.

  • 294. Data: 2016-07-23 18:14:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale to nie Zydzi robili pogromy chociaz nieslusznie uwazano ich za imigrantow. Nie
    manipuluj jak to masz w zwyczaju.

  • 295. Data: 2016-07-23 18:30:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 18:14:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ale to nie Zydzi robili pogromy chociaz nieslusznie uwazano ich za imigrantow. Nie
    manipuluj jak to masz w zwyczaju.

    ty z uma saszoł? czym ja manipuluję? słowa nie napisałem kto kogo i za co.
    Uważaj, duzymi literami mówię, i nie dośpiewuj sobie nic wiecej: >>>zdarzały sie
    konflikty na tle etnicznym<<<, tyle napisełm dotychczas.

    Ale gdybys życzył sobie to rozwinę teraz - tam sie tłukli kazdy z kazdym, raz
    ukrainiec lacha, a raz my ukrainców, czesi, niemcy, cyganie oczywiscie zydzi tez w
    tych zabawach brali udzial- i to nie tylko tak ze my zydów - w druga stronę tez to
    dzialało:
    (J. Krajewski: Białe Karty w sprawach Polsko-Żydowskich na przełomie XIX/XX wieku do
    1939 roku. PWO. Warszawa 1989 ): ,,Patrole polskie, wysyłane w okolice dzielnicy
    żydowskiej, były systematycznie ostrzeliwane; w dniu 14 listopada na Zamarstynowie
    Żydzi wskazywali Ukraińcom miejsca ukrycia rannych żołnierzy polskich i tych, którzy
    nie zdołali się wycofać, nie oszczędzając także rodzin, których członkowie walczyli
    po stronie polskiej. Wielu z nich zamordowano..."

    Wniosek jest prosty - multi kulti sprawdzi sie w warunkach jakiegos tam dobrobytu i
    stabilizacji. Ale gdy bedzie kryzyzu -będą mordy. Dlatego lepiej by panstwa były
    monoetniczne.

    b.

    b.

  • 296. Data: 2016-07-23 19:10:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Iran, Irak, Syria, Liban i jeszcze wiele panstw w Afryce to panstwa wyznawcow jednego
    boga. Jak takie panstwa wedlug Ciebie sa najlepsze to przed czym uciekaja ludzie z
    tamtych panstw? Wysylane patrole byly czesto ostrzeliwane. Wyglada na to ze tam sie
    ktos bronil. Na podstawie jednego tekstu chcesz wyciagnac uniwersalne wnioski.
    Jeszcze gdygys dla siebie je zatrzymal to by bylo ok. Ale starasz sie na sile
    udowodnic ze masz racje. Takie cos to manipulacja. A najlepiej bedzie jak wszystkie
    religie zostana zdelegalizowane a majatek sekt zostanie upanstwowiony. I tak sie
    stanie. To ze tego nie zobacze jest pewne bo proces potrwa ze sto lat. Ale stanie sie
    jak dwa i dwa to cztery.

  • 297. Data: 2016-07-23 19:14:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 10:11:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >No - 18 letni Irakijczyk. Faktycznie czystej krwii aryjczyk :D
    >Walnij sie w ten durny lewacki lep.

    To jak Irakijczyk czy Irańczyk?

    Bo jeśli już się douczyłeś, że jednak Irańczyk, to uświadom sobie, że w
    świetle nauki, jedynym narodem, który ma prawo do określania swojej nacji
    jako czystej krwi aryjskiej są właśnie Persowie, czyli Irańczycy - nasz ty
    wiejski matołku.

  • 298. Data: 2016-07-23 19:42:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 19:10:54 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    tak sie stanie. To ze tego nie zobacze jest pewne bo proces potrwa ze sto lat. Ale

    kogut, o czym ty w ogóle gadasz? Ja tego myślotoku nie jarzę. Od pełnej symbiozy
    spoleczenstwa wielokulturowego płynnie przeszedłes do delegalizacji religii, ale o
    soooo chodziiiii? :-)

    b.

  • 299. Data: 2016-07-23 23:05:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 19:15:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To jak Irakijczyk czy Irańczyk?

    Jakie to ma w ogole znaczenie?
    Kolejny uchodzca lub dziecko uchodzcy urzadza masakre i wywoluje terror
    wsrod mieszkancow europy.

    I nic - debil ghoscik przechodzi z tym do porzadku dziennego jakby sie
    nic nie stalo :-)

    Trzeba miec pusty leb zeby zapraszac jeszcze kilka milionow tych psychopatow
    (z czego namnozy sie tego jak szczurow w kolejnych latach nastepne 10 x
    tyle tykajacych bombek).

    Dotad mialem nadzieje, ze kazdy kolejny zamach i ofiary zaczna przemawiac do
    otepionych rozumow lewackich smieci pokroju ghoscika ale widze, ze ta ich
    przelana krew idzie na marne. Nic sie nie naucza. Wyrazam wiec tylko nadzieje,
    ze w kolejnych zamachach (ktorych uniknac sie niestety nie da) beda ginac
    znajomi i rodzina tych lewackich scierw (no i oczywiscie oni sami).
    Prawdopodobnie tylko w ten sposob da sie ich jeszcze jakos naprostowac,
    a skoro ktos ma zginac to przynajmniej niech bedzie z tego jakis pozytek
    dla reszty spoleczenstwa.

    --
    Adam Sz.

  • 300. Data: 2016-07-23 23:12:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    PS. Na przyszlosc - po kazdym kolejnym zamachu bede zadawal proste pytanie:

    Czy do TEGO zamachu by doszlo gdyby TEGO zamachowca (lub jego rodzicow)
    przyjeto do nas jako uchodzce / imigranta ekonomicznego?

    Poki co we wszystkich zamachach jakie byly w zachodniej europie odpowiedz
    brzmialaby: NIE. Mozna jeszcze spytac czy zamachowiec ma korzenie afrykanskie.

    Nie bede wiec wnikal w narodowosc, czy byl wierzacy czy nie, czy wychowywal
    sie w europie, czy przyjechal jako uchodzca 2 dni temu z afryki. Bez znaczenia
    - bede zadawal tylko to jedno proste pytanie.

    No to do kolejnego zamachu.

    --
    Adam Sz.