  • 91. Data: 2016-07-15 14:22:15
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:9944c92d-ecbf-47f0-83bc-7490aece6081@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 14:09:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jestes az takim tepakiem?

    Przecież ty twierdziłeś, ze uchodźcy

    alfabeci/

    >Tak, zdecydowanie jestes :D

    Rozumiem, dałeś sobie wmówić :-)

  • 92. Data: 2016-07-15 14:30:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie, Adam ma racje. Prawie cale zycie nie bylem rasista i w przeciagu kilku lat sie
    nim stalem. Jestem rasista w stosunku do tych co moga mi zagrazac i kolor ani religia
    nie maja znaczenia. To ze jestem rasista w stosunku do islamistow wynika z tego ze
    oni mi zagrazaja. Oni pomimo ze korzystaja ze zdobyczy wspolczesnego swiata przez
    durna religie sa mentalnie na poziomie wczesnego europejskiego sredniowiecza.
    Przyodcy religijni chrzescijan porafili poddac sie ewolucji. Ich religia poczatkowo
    zbiezna z Islamem przez ostatni tysiac lat sie zmienila. Przeszla ewolucje z tak
    samo durnej jak Islam na lagodna, niegrozna. Oczywiscie nie sama. Zostalo to
    wymuszone przez wzrost swiadomosci ludzi jaki mial miejsce przez ostanie tysiac lat.
    Przelomem bylo przejscie panstw na swieckie systemy zarzadzania. Co nie znaczy ze jak
    by w jakis sposob chrzescijanscy wlasciciele boga Boga odzyskali inicjatywe to by
    stosy nie powrocily. Wszystkie religie sa zle ale wsrod nich teraz Islam jest
    najgorszy pomimo ze glosi same pozytywne hasla. Troche przegialem i jest z czego
    ujac. Duzo pozytywnych hasel.

  • 93. Data: 2016-07-15 14:42:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-15 o 12:32, Ghost pisze:

    > Żadnego z ostatnich zamachów nie dokonał uchodźca.

    Za 20-30 lat niektórzy synowie i wnuki uchodźców też będą zamachowcami.

  • 94. Data: 2016-07-15 15:07:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uchodzca jest kazdy kto sie nie zasymilowal bez wzgledu w ktorym po przybyciu jest
    pokoleniu. Asymilacja to stan umyslu a nie wpis w dokumencie tozsamosci. To co sie
    teraz w Europie dzieje pasuje jak ulal do przyslowia ze jak ktos ma miekkie serce to
    musi miec twarda dupe.

  • 95. Data: 2016-07-15 15:14:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 13:18, Adam Sz. pisze:

    > Wolisz, zeby to oni strzelali do nas (co poki co ma miejsce), czy
    > odwrotnie ? :) No miej jaja.

    Jaja? Wg. Twojej argumentacji wczesniej (bo nie trzymasz tematu) to
    bydlo bo wyjechalo ekonomicznie i nie bronili kraju. Nie mieli jaj. Taki
    Kuklinski sam karabinem powinien wszystkich komunistow wystrzelac w pol
    dnia. A nie uciekl w pi..du.

    A molestowania w Niemczech? Slyszales co ostatnio
    > wyplynelo? Ze te (ukrywane przez pare dni) gwalty w Kolonii to byla tylko
    > kropla w morzu i takie sytuacje dzialy i dzieja sie w calych Niemczech?
    > Tam tez byly same sniade niewiniatka? :-) To jest bydlo nie ludzie - trzeba
    > ich wyslac skad przybyli. Natychmiast.

    A ci ktorych znalezli na autostradzie w Austrii tez przyjechali
    specjalnie gwalcic? Wez daj spokoj. Jak mozna wszystkich mieszac w
    jednym worku.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2016-07-15 15:17:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 14:42:08 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Za 20-30 lat niektórzy synowie i wnuki uchodźców też będą zamachowcami.

    Dokladnie tak. Dziwie sie, ze oni tego nie zauwazaja. Zeby to sie chociaz
    asymilowalo i probowalo zyc, jak europejczyk. To nie - zamyka sie w swojej
    chorej spolecznosci w ktorej kazdy kto nie jest z nimi, jest przeciwko.
    I nie ma opcji, zeby przynajmniej kilka procent z nich nie wyroslo na
    radykalow wysadzajacych sie w centrach naszych miast. I nie interesuje mnie,
    ze jakis malutenki procent z nich to prawdziwi uchodzcy z dobrymi intencjami.
    Nie da sie ich odroznic, wiec wszyscy won. Jak juz chcecie pomagac to robcie
    to na ich terenie - da sie wyslac wojsko i zrobic im chronione obozy na
    ICH terenie. Beda sie lepiej czuli chyba bedac u siebie niz w obcym kraju?
    Zywnosc da sie wysylac. Wszystko sie da. Wiec po co tkwic w tym zagrozeniu?
    Przeciez wiadomo, ze to sie bedzie rozprzestrzeniac i takich zamachow bedzie
    coraz wiecej. W imie politycznej poprawnosci?? tfuuuuuuuu!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2016-07-15 15:20:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    nie maja znaczenia. To ze jestem rasista w stosunku do islamistow wynika z tego ze

    A nie widzisz, ze oni przede wszystkim to zagrazaja sobie i od tego
    wszystko sie zaczelo? Mozesz sie oczywiscie odwrocic i nie widziec. Tak
    samo w przejsciu podziemym w Twoim miescie, gdzie ktos komus bedzie
    robil krzywde. Z racji takiej, ze bedziesz wobec napastnika rasista
    odwrocisz sie i pojdziesz dalej.

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2016-07-15 15:27:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-15 o 14:09, Ghost pisze:

    lfabeci/

    > Mówisz, że ktoś ci wmówił, że 23 to większość w milionie?

    Twierdzisz, że przeczytałeś chociaż nagłówek podlinkowanego artykułu?

  • 99. Data: 2016-07-15 15:32:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 13:42, Adam Sz. pisze:
> [...]
    odmiennej kulturze której nie rozumiemy i której tu nie chcemy. Ale to nie upowaznia
    to mówienia o nic per bydło.

    > Bydlo, nie ludzie. Ktos kto przyjezdza i zachowuje sie jak stado malp -
    > lamie prawo, nic nie daje, a tylko zada to nie ludzie. Masz racje -
    > zle napisalem, ze to uchodzcy, bo to imigranci ekonomiczni. W dodatku
    > w wiekszosci nielegalni.
    >
    > Czy nasi rodacy wdarli sie bezprawnie na teren obcego panstwa i zadaja dla
    > siebie zasilkow? Maniek rozwaliles mnie tym porownaniem.

    Aaaaa to w Stanach wszyscy maja prawo stalego pobytu... Rozumiem.

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemcy-wy
    roki-za-napasc-seksualna-w-kolonii,659548.html

    > W samej Kolonii az 500 osob zlozylo zawiadomienie o molestowaniu. To kto ich
    > molestowal - dwoch patoli - uchodzcow? No raczej nie - to jest dzicz w
    > ujeciu calosciowym.

    Z taka argumentacja i podejsciem nie bede jednak dyskutowal. Dzicz w
    ujeciu calosciowym po prostu mnie rozwala. Obejrzyj moze co mowia
    Syryjczycy po ataku bronia chemiczna. Moze wczuj sie w to co czuja. Ale
    nie. To nie Ty. Twardziel z bezpiecznego kraju.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2016-07-15 15:40:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 13:59, Adam Sz. pisze:

    > Jak oni maja wytwarzac PKB jak to w wiekszosci analfabeci? Oni tu nie
    > przyjechali pracowac tylko zasilki dostawac :-)
    >
    > http://krajwspanialy.pl/niemcy-23-syryjczykow-to-ana
    lfabeci/

    Nie wnikajac w szczegoly, to czy to juz jest wystarczajacy powod by
    palic ich zywcem?

    Pozdro.. TK