  • 81. Data: 2016-07-15 13:42:55
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 13:35:07 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ...i cala argumentacja w pizdu... Adas - to są ludzie, nie bydło. Owszem inni, o
    odmiennej kulturze której nie rozumiemy i której tu nie chcemy. Ale to nie upowaznia
    to mówienia o nic per bydło.

    Bydlo, nie ludzie. Ktos kto przyjezdza i zachowuje sie jak stado malp -
    lamie prawo, nic nie daje, a tylko zada to nie ludzie. Masz racje -
    zle napisalem, ze to uchodzcy, bo to imigranci ekonomiczni. W dodatku
    w wiekszosci nielegalni.

    Czy nasi rodacy wdarli sie bezprawnie na teren obcego panstwa i zadaja dla
    siebie zasilkow? Maniek rozwaliles mnie tym porownaniem.

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemcy-wy
    roki-za-napasc-seksualna-w-kolonii,659548.html

    W samej Kolonii az 500 osob zlozylo zawiadomienie o molestowaniu. To kto ich
    molestowal - dwoch patoli - uchodzcow? No raczej nie - to jest dzicz w
    ujeciu calosciowym.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2016-07-15 13:45:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 13:41:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W wielu przypadkach Polacy
    > zachowywali sie i zachowuja tak samo. Roznica tylko taka, ze nie jezdza
    > samochodami po ludziach i nie podkladaja bomb.

    No rzeczywiscie maciupinka roznica i nie warta dyskusji :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2016-07-15 13:45:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 13:34, Adam Sz. pisze:

    > Brzydze sie lewactwem, a tys jest przykladem skrajnego lewaka - pewnie
    > czlonek partii Razem? Mozg wyprany.
    >
    > Zdanie zmieni dopiero jak jemu lub ktoremus z czlonkow rodziny albo znajomych
    > stanie sie krzywda przez takiego naplywowego bambusa. Jak tak dalej pojdzie
    > to - juz wkrotce.

    Adam przeginasz.
    Jak nasi emigrują, to widzisz samych dobrych, a o przybyszach piszesz,
    że bydło.

    Niestety, to nie jest takie czarno-białe jak próbujesz tu twierdzić. I
    wyzywasz od lewaków jak ktoś podaje przykłady morderców z Polski.

    --
    Pete

  • 84. Data: 2016-07-15 13:47:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 13:22, Adam Sz. pisze:

    > Nasi jezdza pracowac. Sa znani na wyspach (i nie tylko) jako bardzo pracowity
    > narod. Jada tam i wytwarzaja PKB tych krajow. Procz sporej ilosci patoli -
    > wiekszosc ktora tam wyjechala to jednak fachowcy po studiach. Lekarze,
    > ksiegowi, nauczyciele. Integruja sie etc. I Ty ich porownujesz z tym bydlem
    > ktore przyplynelo do nas z afryki po zasilki? Z tym bydlem, ktore tworzy getta,
    > napada na ludzi, molestuje europejskie kobiety i dzieci i nie ma zadnego
    > zamiaru podjac pracy? Oni tu sa tylko i wylacznie dla darmowej kasy.

    Wez sie pobaw statystyka i policz ilu przyjechalo, ile znasz zamachow z
    ich udzialem i ile gwaltow. Przy okazji jakos to poskladaj, bo kilku
    poprzednich zamachowcow urodzilo sie juz w europie i z obecnymi
    przybyszami nic wspolnego nie maja.
    No i oczywiscie nie znamy przyjezdnych pracujacych uczciwie na polskie PKB?

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2016-07-15 13:50:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    wojne-dozywocie,103

    >Brzydze sie lewactwem

    Nie wiedziałem, że ten gwałciciel był lewakiem.

  • 86. Data: 2016-07-15 13:54:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tysiacznym roku tereny powiedzmy uznawiane za polskie byly zamieszkale i byl na
    nich ktos w rodzaju przywodcy. Przyjecie chrzescijanstwa to byla dobrowolnosc
    przymusowa tych co wtedy tutaj rzadzili. Wtedy w Europie bylismy ciekawosta
    przyrodnicza, czyms w rodzaju wystepujacych teraz na Swiecie w jakis puszczach
    amazonskich plemion uwazanych za dzikie. Kilkaset lat po europie zachodniej i
    poludniowej dotarlo tutaj chrzescijanstwo. I to raczej na mieczach niz w formie
    oplatka. W przeciwienstwie do europy zachodniej o Polsce sprzed tysiacznego roku nic
    nie wiadomo. Sa jakies szczatkowe informacje pochodzace z Rzymu. Rzymianie opanowali
    w pewnym momencie europe zachodnia, doszli do Anglii. A tereny na jakich jest Polska
    ich nie interesowaly chociaz mieli blizej. Bursztyn stad do siebie przywozili ale to
    byla wymiana na paciorki i perkal a nie jakies stosunki gospodarcze. Co ciekawe mieli
    zakaz prowadzenia potyczek z tubylcami. Okreslali nas jak dzikich mieszkajacych w
    norach i szalasach w lasach. Z ich militarnego punktu widzenia prowadzenie bitew bylo
    niemozliwe bo tu armii nie bylo a potyczki z dzikimi w lasach bylo z gory skazane na
    porazke. Slowianie byli tutaj. Ale na dlugo przed nasza era sie wyprowadzili.
    Przeniesli sie na poludnie europy. Obecnie ich potomkowie wystepuja na terenach bylej
    Jugoslawi. Jak jezdzilem do Jugoslawi na handel to kiedys z tubylcami wywiazala sie
    dyskusja o slowianach. Jeden wzial ksiazke do historii do szkoly podstawowej i tam na
    mapie bylo wyrysowane kiedy i skad przybyli. Po porownaniu ze wspolczesna mapa
    wychodzilo ze byla to poludniowa Polska. Jesli ktos w Polsce uwaza ze pochodzi od
    slowian to musi sobie zdawac sprawe ze jak sie przenosili to zostawili kaleki i
    przyglupow zeby marszu nie opozniali. Czy chrzescijanstwo mialo wplyw na powstanie
    Polski. Nie, na powstanie Polski wplyw miala lacina ktora chrzescijanstwo przynioslo.
    Od przyjecia przez Mieszka chrztu zaczeto archiwizowac na pismie zdarzenia, powstala
    administracja. Panstwo bez mozliwosci prowadzenia administracji nie moze istniec. A
    lacina to umozliwila.

  • 87. Data: 2016-07-15 13:55:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Adam przeginasz.
    >Jak nasi emigrują, to widzisz samych dobrych, a o przybyszach piszesz, że
    >bydło.

    To nie jest przeginanie, to zwykła projekcja, adas własne prymitywne,
    zwierzęce odruchy przerzuca na tych, którym próbuje okazać pogardę.

  • 88. Data: 2016-07-15 13:59:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 13:47:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > ich udzialem i ile gwaltow. Przy okazji jakos to poskladaj, bo kilku
    > poprzednich zamachowcow urodzilo sie juz w europie i z obecnymi

    Jak nie maja? To pokolenie muzulmanow urodzonych w Europie. Ale oni sie
    w zaden sposob nie integruja - zyja w swoim muzulmanskim swiecie gdzie
    liczy sie tylko dzihad. Takich zamachow bedzie tym wiecej im dluzej
    im pozwolimy pozostac na naszej ziemi. Nie ma innej mozliwosci obrony
    (chyba, ze permamentna i kilka razy wieksza inwigilacja obywateli i ich
    zycia, co raczej sie Tobie by nie spodobalo :-)

    > No i oczywiscie nie znamy przyjezdnych pracujacych uczciwie na polskie PKB?

    Jak oni maja wytwarzac PKB jak to w wiekszosci analfabeci? Oni tu nie
    przyjechali pracowac tylko zasilki dostawac :-)

    http://krajwspanialy.pl/niemcy-23-syryjczykow-to-ana
    lfabeci/

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2016-07-15 14:09:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To pokolenie muzulmanow urodzonych w Europie.

    To jednak nie uchodźcy?

    >Jak oni maja wytwarzac PKB jak to w wiekszosci analfabeci?
    >http://krajwspanialy.pl/niemcy-23-syryjczykow-to-an
    alfabeci/

    Mówisz, że ktoś ci wmówił, że 23 to większość w milionie?

  • 90. Data: 2016-07-15 14:13:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 14:09:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To jednak nie uchodźcy?

    Jestes az takim tepakiem?

    alfabeci/

    > Mówisz, że ktoś ci wmówił, że 23 to większość w milionie?

    Tak, zdecydowanie jestes :D

    --
    Adam Sz.