  • 381. Data: 2016-07-27 15:42:46
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-27 o 15:13, Adam Sz. pisze:

    > Odnosilem sie do pierwszego zdania: "i właśnie pokazujesz jak bardzo nie
    > masz pojęcia o islamie. "
    >
    > Przeciez religijna ksiazka o pedofilu jest tylko jedna i nazywa sie koran.
    > Mozna sie bylo tego domyslic :)

    Skoro taki byl zamysl to OK. Nie ja jeden mialem problem z
    interpretacja, ale dobrze, ze wyjasnilismy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 382. Data: 2016-07-27 15:51:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 27 lipca 2016 15:20:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Bo znowu masti sobie zacytowal tylko kawalek.

    Hahahahaha, chocbys sie zesral i tak w sieci zostanie, zes ćwok :-)

  • 383. Data: 2016-07-27 15:53:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Miales zrobic unsubscribe.

    Chciałbyś misiu. Za dużo rozrywki mi dostarczasz :-) A i ja uwielbiam być
    koszmarem dla narodowych socjalistów jak ty :-)

  • 384. Data: 2016-07-27 16:59:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pedofilia nie bedzie seks z dorosla osoba ubrana i umalowana jak dziecko. W Europie
    to o czym napisales to pedofilia. A jak nazwiesz seks z dziewiecio czy dwunastoletnim
    chlopcem, umalowanym albo nie umalowanym. O dyzej liczbie takich przypadkow
    informowaly ostatnio publikatory. Nie jest on opisany w Bublii a byl i zapewne jest
    uprawiany przez pracownikow sekty zwanej kosciolem katolickim z siedziba w Watykanie.
    Na uprawianiu seksu z chlopcami zostali zlapani funkcjonariusze roznego szczebla.
    Sekta dokad mogla skutecznie ukrywala pedofili co swiadczy ze ziemscy funkcjonariusze
    boga Boga nie uznawali procederu za zly.

  • 385. Data: 2016-07-27 17:38:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 16:59:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Pedofilia nie bedzie seks z dorosla osoba ubrana i umalowana jak dziecko. W

    mowisz o stanie faktycznym czy prawnym? Prawo aby moglo byc egzekwowane wprowadzilo
    kryterium wieku mimo ze to nieprezyzyjne. Bo w przykladzie jak wyzej jesli komus
    staje bo widzi dziecko to jest pedofilem - a prawnie nie bedzie bo to tylko umalowany
    dorosły.

    b.

  • 386. Data: 2016-07-27 23:02:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wracajac do sedna sprawy. W niemczech dzien bez aktu terrorystycznego jest dniem
    straconym. W niemczech przed jakims urzedem ktos podpalil torbe z farbami w aerozolu.
    Nie wybuchlo tylko sie spalilo. Niemniej jednak jest to atak terrorystyczny.