  • 371. Data: 2016-07-27 13:27:44
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-27 o 12:03, Adam Sz. pisze:

    > Nawiazywalem do islamu, nie do chrzescijanstwa. Minimum rozumu trzeba zeby
    > powiazac takie proste fakty.

    Ale taki byl kontekst. Skad wiadomo o czym myslisz?

    Pozdro.. TK

  • 372. Data: 2016-07-27 13:54:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 27 lipca 2016 12:01:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Czyli nie znasz nawet podstaw, a probujesz dyskutowac.

    No przecież pisze, ze nie znam się na ruchaniu w islamie i dlatego pytam
    znawcę ruchania dziewięciolatek. Nie dyskutuję, pytam.

  • 373. Data: 2016-07-27 13:56:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nawiazywalem do islamu, nie do chrzescijanstwa. Minimum rozumu trzeba zeby
    >powiazac takie proste fakty.

    twierdzisz, ze poniżej pisałeś o islamie?

    <cytat>
    > Dla Ciebie anglikanian, katolik, prawosławny i polskonarodowiec to jeden
    > pies?

    Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna.

    </cytat>

  • 374. Data: 2016-07-27 15:13:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 13:27:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale taki byl kontekst. Skad wiadomo o czym myslisz?

    Jedna linijke czlowiek za duzo zacytuje i juz dym :P

    Jeszcze raz:

    -----------

    > i właśnie pokazujesz jak bardzo nie masz pojęcia o islamie.
    > Dla Ciebie anglikanian, katolik, prawosławny i polskonarodowiec to jeden
    > pies?

    Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna. Tam sa spisane ich zasady.
    Jest coprawda kilka interpretacji ale oryginal nie pozostawia zludzen, ze
    to religia dla pojebow.
    pozdr.

    -----------

    Odnosilem sie do pierwszego zdania: "i właśnie pokazujesz jak bardzo nie
    masz pojęcia o islamie. "

    Przeciez religijna ksiazka o pedofilu jest tylko jedna i nazywa sie koran.
    Mozna sie bylo tego domyslic :)

    --
    Adam Sz.

  • 375. Data: 2016-07-27 15:13:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 13:57:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > <cytat>
    >
    > Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna.
    >
    > </cytat>

    Sprytnie wycinasz cytaty obronco pedofilow i antypolaku. Taka osoba jak ty
    powinna sie dawno ze wstydu na pierwszej galezi powiesic.

    --
    Adam Sz.

  • 376. Data: 2016-07-27 15:20:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 15:13:01 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Mozna sie bylo tego domyslic :)

    Tak z boku patrząc
    Skoro piszesz w liczbie mnogiej("mają")
    to oczywistym wydaje się dla mnie że dotyczy to kilku religii(..."anglikanian,
    katolik, prawosławny i polskonarodowiec"...)

  • 377. Data: 2016-07-27 15:21:43
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Sprytnie wycinasz cytaty

    I znów prymitywnie kłamiesz, czemu mnie to nie dziwi, lewaku?
    :-)

  • 378. Data: 2016-07-27 15:26:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >pozdr.

    >-----------

    >Odnosilem sie do pierwszego zdania: "i właśnie pokazujesz jak bardzo nie

    I dlatego napisałeś pod DRUGIM zdaniem, że "Ksiazke napisana przez pedofila
    maja jedna"? Tuz pod zdaniem wymieniającym listę odłamów chrześcijaństwa? Z
    liczbą mnoga MAJĄ - ech, niewyedukowany prostaku :-)

  • 379. Data: 2016-07-27 15:27:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 15:20:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Skoro piszesz w liczbie mnogiej("mają")
    > to oczywistym wydaje się dla mnie że dotyczy to kilku religii(..."anglikanian,
    katolik, prawosławny i polskonarodowiec"...)

    Bo znowu masti sobie zacytowal tylko kawalek. Wczesniej pisalem,
    ze interpretacji koranu jest wiele - i odlamow tej religii rowniez.
    Ale wszyscy oni MAJA jedna ksiazke - koran. Ktora chwali pedofilskie
    zachowania proroka.

    --
    Adam Sz.

  • 380. Data: 2016-07-27 15:29:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 15:26:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I dlatego napisałeś pod DRUGIM zdaniem, że "Ksiazke napisana przez pedofila
    > maja jedna"? Tuz pod zdaniem wymieniającym listę odłamów chrześcijaństwa? Z
    > liczbą mnoga MAJĄ - ech, niewyedukowany prostaku :-)

    Nie mam sie zamiaru tlumaczyc przed takim smieciem jak ty.
    Miales zrobic unsubscribe.

    --
    Adam Sz.