    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 15 Jul 2016 05:30:24 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nmaeod$ins$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nmag2q$k6j$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <5788c87b$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <nmaie3$dgu$1@node1.news.atman.pl>
    <5788cf49$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie, Adam ma racje. Prawie cale zycie nie bylem rasista i w przeciagu kilku lat sie
    nim stalem. Jestem rasista w stosunku do tych co moga mi zagrazac i kolor ani religia
    nie maja znaczenia. To ze jestem rasista w stosunku do islamistow wynika z tego ze
    oni mi zagrazaja. Oni pomimo ze korzystaja ze zdobyczy wspolczesnego swiata przez
    durna religie sa mentalnie na poziomie wczesnego europejskiego sredniowiecza.
    Przyodcy religijni chrzescijan porafili poddac sie ewolucji. Ich religia poczatkowo
    zbiezna z Islamem przez ostatni tysiac lat sie zmienila. Przeszla ewolucje z tak
    samo durnej jak Islam na lagodna, niegrozna. Oczywiscie nie sama. Zostalo to
    wymuszone przez wzrost swiadomosci ludzi jaki mial miejsce przez ostanie tysiac lat.
    Przelomem bylo przejscie panstw na swieckie systemy zarzadzania. Co nie znaczy ze jak
    by w jakis sposob chrzescijanscy wlasciciele boga Boga odzyskali inicjatywe to by
    stosy nie powrocily. Wszystkie religie sa zle ale wsrod nich teraz Islam jest
    najgorszy pomimo ze glosi same pozytywne hasla. Troche przegialem i jest z czego
    ujac. Duzo pozytywnych hasel.