  • 201. Data: 2016-07-18 14:39:05
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:32:30 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Taaa, śmichy chichy a prawie zabił kobitkę.

    Smichy chichy smichami chichami ale tak wlasnie by bylo :) Z tego co
    kojarze ze zdjec to on jechal oplem astra 1. Te E36 (chyba?) ktore
    sa na street view to jak bolid F1 w porownaniu z asterka :) Wiem bo
    ojciec przez kilka lat taka mial - zawieszenie to mialo jak woz
    drabiniasty :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 202. Data: 2016-07-18 14:40:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-18 o 14:31, Adam Sz. pisze:

    > Tzn. jak dokonanoby zamachu bez udzialu zamachowcow? :)

    Zamachowiec przyleciałby/przyjechałby z misją do wykonania.

    --
    Pete

  • 203. Data: 2016-07-18 14:47:15
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 14:10, Kris pisze:
    > Pytanie nie do mnie ale się wtrące- Myślę że NIE

    Też tak uważam.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 204. Data: 2016-07-18 14:49:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-17 o 17:06, Kris pisze:

    > Nie czytalem ale na BMW stawiam

    http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 205. Data: 2016-07-18 14:51:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 14:06, Adam Sz. pisze:

    > Odpowiedz mi na jedno pytanie:
    >
    > Czy jakbysmy nie wpuscili zadnego imigranta ekonomicznego lub uchodzcy (tylko
    > pomagali im na terenie ich kraju lub chociazby pierwszego sasiadujacego
    > kraju, ktory nie jest objety dzialaniami wojennymi) to zapobieglibysmy
    > zeszlorocznym zamachom w Paryzu, czy Belgii?
    >
    > Tak czy nie?

    Ten ostatni zamachowiec mieszkal we Francji od 10 lat, wiec mysle, ze
    nie. Poprzedni w Brukseli tez ostatnio tu nie przybyli, wiec
    podejrzewam, ze tez nie.

    Pozdro.. TK

  • 206. Data: 2016-07-18 15:02:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:51:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ten ostatni zamachowiec mieszkal we Francji od 10 lat, wiec mysle, ze
    > nie. Poprzedni w Brukseli tez ostatnio tu nie przybyli, wiec
    > podejrzewam, ze tez nie.

    I to jest argument?? Ale 10 lat temu przybyl. Czyli ci, co przybyli dzis beda
    urzadzac to samo za 10 lat. Tyle ze tyle razy mocniej ilu ich wiecej przybylo.
    Czyli sporo. Europo - baju baju. Muzulmanki rodza po 10 dzieci, europejki
    1,3. Nas juz to nie dotyczy ale nasze dzieci i wnukowie beda mialy
    przerypane.

    --
    Adam Sz.

  • 207. Data: 2016-07-18 15:06:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 14:34, Adam Sz. pisze:

    > Mysle, ze w przypadku wojny w Polsce gdybym musial rzeczywiscie uciekac -
    > uciekalbym na tyle blisko zeby moc wrocic do swojej ojczyzny jak najszybciej.

    > Wyjscie takie, ze bomby na glowe nie spadaja.

    U nas bomby nie spadaja a Ty dom zbudowales, chwalisz sie przelotami w
    europie...

    > j/w. Raczej myslalbym o jak najszybszym zakonczeniu wojny i powrocie do domu,
    > a nie o molestowaniu dziewczynek na basenie, gwalceniu kobiet, czy urzadzaniu
    > burd i paleniu obozow panstw, ktore chcialy mi pomoc.

    A powiedz mi, czy wyobrazasz sobie, ze mieszkalbys na dworcu, pil
    denaturat i jadl makaron z chinskich zupek w kiblu na centralnym w
    Warszawie?

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2016-07-18 15:09:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > Czyli sporo. Europo - baju baju. Muzulmanki rodza po 10 dzieci, europejki
    > 1,3. Nas juz to nie dotyczy ale nasze dzieci i wnukowie beda mialy

    i wszystkich murzynów z Ameryki tez wyrzucić?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 209. Data: 2016-07-18 15:14:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 15:02, Adam Sz. pisze:

    > I to jest argument?? Ale 10 lat temu przybyl.

    A to moja wina, ze przyjales interwal stad do poczatku swiata, tylko
    zapomniales o tym powiedziec? Poza tym naprawde uwazasz, ze nie da sie
    przeprowadzic zamachu przez krawaciaza przyjezdzajacego biznesowo?

> [...]
    > Czyli sporo. Europo - baju baju. Muzulmanki rodza po 10 dzieci, europejki
    > 1,3. Nas juz to nie dotyczy ale nasze dzieci i wnukowie beda mialy

    A Twoja europejka ile dzieci urodzila? Do kogo masz pretensje?
    Od samego poczatku twierdze, ze polityka panstw europejskich prowadzona
    jest zle i dzis tez prowadzona jest zle. Tylko, ze to nie powod, ze ja
    mam przez to stac sie egoistycznym zwierzeciem. Ty jak sobie chcesz.

    Pozdro.. TK

  • 210. Data: 2016-07-18 15:29:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 15:14:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A to moja wina, ze przyjales interwal stad do poczatku swiata, tylko
    > zapomniales o tym powiedziec? Poza tym naprawde uwazasz, ze nie da sie
    > przeprowadzic zamachu przez krawaciaza przyjezdzajacego biznesowo?

    Widzisz Maniek z takim mysleniem jak Twoje to Europa nie uczy sie nawet na
    bledach :) Popelnilismy 10 lat temu blad wpuszczajac bambusa do nas - myslacy
    czlowiek natychmiast by zakazal przyjazdu nowych. Ale nie lewacka europa,
    ktora ich jeszcze wiecej do siebie zaprasza. Ty i oni - nie rozumiecie jeszcze
    czym jest islam, stad problem. Traktujecie ich jak normalnych potrzebujacych
    ludzi, a to w wiekszosci wojownicy allaha, ktorzy jada tu na zwykla wojne
    z nami :)

    > A Twoja europejka ile dzieci urodzila? Do kogo masz pretensje?

    Czemu zrzucasz na mnie wine - to ja dokonuje zamachow? :)
    Nie liczba dzieci jest problemem tylko to KTO je rodzi. A na to mamy wplyw.

    > Od samego poczatku twierdze, ze polityka panstw europejskich prowadzona
    > jest zle i dzis tez prowadzona jest zle. Tylko, ze to nie powod, ze ja
    > mam przez to stac sie egoistycznym zwierzeciem. Ty jak sobie chcesz.

    Po prostu nie dostrzegasz problemu. I zanim go dostrzezesz to bedzie juz
    niestety za pozno.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.