  • Data: 2011-10-15 08:30:43
    Temat: Re: Dmucha z kanału wentylacyjnego
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 19:48, "Hector" <m...@v...pl> wrote:
    :)

    > Ale najbardziej w tym wszystkim boli mnie to co ma wsp lnego wiatrak w piecu
    > do zmiany kierunku powietrza w kuchni. No nie moge tego zrozumie .

    Masz pewnie jakieś przejście między kuchnią a kotłownią. Może to być
    kanał wentylacyjny, jakieś przejście kanalizacji, CO czy elektryki.
    Kotłownia bierze powietrze przez kuchnie i robi się ciąg wsteczny.
    Najlepiej gdy włączony wiatrak w piecu polatać z jakąś świeczką
    zapaloną po podejrzanych miejscach i wszystko będzie jasne.
    Musisz zdefiniować którędy ma lecieć powietrze do kotłowni i zrobić
    tak aby tamtędy leciało.
    pozdr