  • Data: 2020-12-01 08:48:27
    Temat: Re: Dokładna mapa do określania granic działki
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 30 listopada 2020 o 20:09:47 UTC+1 heby napisał(a):
    > Ostatnio taka mapka kosztowala mnie prawie 200zł. Dopytuje czy to jedyna
    > opcja ;)

    > No właśnie. Pytam panienki z okienka "a czy to jest aktualna mapa?".
    > Dowiaduje się że może nie być bo oni aktualnej nie mają i w zasadzie
    > nikt nie ma. Państwo z tektury.

    nie państwo z tektury, tylko tak działa geodezja. Jesli w terenie coś się zmieni
    to mapa nie zmienia się w komputerach w sposób automagiczny tylko trzeba wysłać
    geodetę.
    Jesli chcesz pewność mieć to sam płacisz za geodetę, wtedy mapa rzeczywiscie jest
    dość
    droga. Normalna mapa zasadnicza aż tak droga nie jest.
    Powiaty potrafią mieć swoje portale geodezyjne cos jak
    http://wrosip.pl/
    https://ewid.starostwo.olawa.pl/cms/
    https://olesnicki.webewid.pl/cms/?page_id=12

    kiedyś jak ten dom wysadzili robiąc przecisk w szczyrku to sobie znalazłem to miejsce

    obejrzeć pod kątem uzbrojenia terenu na ichnich mapach

    b.