  • Data: 2017-10-31 18:19:08
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak to jest. Przychodzi ktoś z pytaniem, dostaje odpowiedź której nie
    > chciał usłyszeć i od razu żąda - aktów prawnych, wypracowań, najlepiej
    > podane jak kawa na ławę. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz

    Jeśli ktoś twierdzi że że na przykład do odbioru bramy potrzebny jest
    kominiarz, to niech poda źródła tych rewelacji, bo ja nigdy nie słyszałem
    żeby ławka w parku, czy na przystanku, na przykład w takiej Warszawie, stała
    się budynkiem mieszkalnym ze względu na funkcję jaką pełni, ani nie
    słyszałem nigdy o eksmisji komorniczej z takiej ławki.
    Więc proszę o podaniem prawnej definicji owego "mieszkania", w jakim to jest
    prawie, czy budowlanym, czy administracyjnym? Następnie niech poda artykuł
    prawny zmieniający na przykład auto w oborę ze względu na funkcję jaką
    spełnia, czy ławki w mieszkanie.