  • Data: 2021-09-21 00:23:35
    Temat: Re: Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 20 Sep 2021 12:49:24 -0700 (PDT), w
    <d41ace84-2de1-4599-abd6-c170674da845n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Nie chodzi o żaden Turów
    >
    > To zemsta Mimców za blokowanie przez Polske Nord Stream 2
    > I Mimce wykorzystali swoich braci Czechów, aby zamknąć kopalnie i elektrownię w
    rejonie, gdzie maja 5 kopalni
    > i liczą, że jak zlikwiduja polska elektrownię, to przejma złoża węgla brunatnego w
    rejonie.

    > A wczesniej będą Polsce sprzedawać swój wegiel brunatny
    > a jak i to sie nie uda, to zaoferują gaz z rury do opalania elektrowni.
    >
    > Podobnie zablokowano Jaworzno i od roku Jaworzno, prawie 1GW nie produkuje ani
    pradu ani energii cieplnej bo palenisko jest wadliwe i Rakafo nie potrafi tego
    naprawić.

    > Jak tak dalej pójdzie, to Polska może dodatkowo zostac odcięta od gazu i ropy ze
    wschodu i czas zbierac chrust w lesie na zimę, bo węgla już nie ma na skladach,
    > a podobno nadchodzi arktyczna zima stulecia
    >
    > i we wrzesniu już przymrozki i śnieg w górach
    >
    > W lutym 2021 w Kanadzie było -60 st C, a temperatura odczuwalna -66 st. C

    Oho, wolackie pierdoły zaczynają płakać snując swoje patridiotyczne bajki :D