  • 1. Data: 2021-09-20 16:30:30
    Temat: Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: nadir <n...@h...org>

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tsue-kara-
    dla-polski-za-kopalnie-turow-pol-miliona-euro-dzienn
    ie/h3mhxc2

  • 2. Data: 2021-09-20 16:36:11
    Temat: Re: Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2021 16:30, nadir wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tsue-kara-
    dla-polski-za-kopalnie-turow-pol-miliona-euro-dzienn
    ie/h3mhxc2

    Nic. Tylko Turów.

  • 3. Data: 2021-09-20 16:45:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2021 o 16:36, heby pisze:

    > Nic. Tylko Turów.

    A to OK, bo już się bałem, że zamkną też pozostałe elektrownie wokół Turowa.

  • 4. Data: 2021-09-20 16:49:38
    Temat: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2021 16:45, nadir wrote:
    > A to OK, bo już się bałem, że zamkną też pozostałe elektrownie wokół
    > Turowa.

    Nie zamkną, bo tu nie chodzi o elektrownie jako takie, tylko o
    dyletanctwo strony polskiej w traktowaniu sąsiadów i cywilizowanych
    metodach rozmów. Najwidoczniej, już im się wydawało że TSUE jest pod
    kontrolą Ziobry, a tu dupa.

  • 5. Data: 2021-09-20 18:05:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2021 o 16:49, heby pisze:

> [...]
    > dyletanctwo strony polskiej w traktowaniu sąsiadów i cywilizowanych
    > metodach rozmów. Najwidoczniej, już im się wydawało że TSUE jest pod

    Chodzi o rozmowy w sprawie nordstream-ów?
    Gdyby ktoś w tej Warszawie miał jaja, to po dzisiejszej akcji TSUE
    zamiast wysyłać na wschodnią granicę dodatkowe wojsko zwinęliby płot,
    funkcjonariuszy SG wysłali na zasłużony urlop i niech to całe
    tałatajstwo z granicy polsko-białoruskiej idzie na zachód. A teraz to
    wyłapujemy ich ku uciesze Niemców, którzy zamykają nam elektrownię. Bo
    chyba nie wierzysz w to, że to autonomiczna decyzja jakiejś pindzi z
    Hiszpanii, która jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziała gdzie leży Turów.

  • 6. Data: 2021-09-20 18:33:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2021 18:05, nadir wrote:
    > Chodzi o rozmowy w sprawie nordstream-ów?

    Chodzi o rozmawianie. Czesi wcisneli ten problem w TSUE bo już mieli
    dość dyletanctwa. Nit nie twierdzi, że przy okazji nie chcieli ukrecić
    swoich lodów, ale w takich sprawach to jest zupełnie normalne
    zachowanie. To bierność pustaków po naszej stronie spowodowała, że sąd
    wydał taki a nie inny wyrok.

    > wyłapujemy ich ku uciesze Niemców, którzy zamykają nam elektrownię.

    Nie pojmujesz w czym problem. Nikt tu się nie cieszy. Strona polska dała
    dupy. Najwyraźniej sztuczki z pieprzeniem z telewizora, że wszystko jest
    dobrze, nie chcą działać poza granicami. Niektórzy wymagają realnych
    działań. Czesi stwierdzili, słusznie z resztą, że PL sobie przedłużyła
    wydobycie bez spełnienia wymogów prawnych UE. I poszli z tym do sądu. I
    wygrali. Bo nie spełnialiśmy wymogów. Prawo działa. Zobro nie może
    kopnąc sędziów w dupę, więc obecne metody rządzenia nie sprawdzają się w UE.

    Patrze na te gęby idiotów i zastanawiam się, jak bardzo są zdziwienie,
    że prawo jest przestrzegane.

    > Bo
    > chyba nie wierzysz w to, że to autonomiczna decyzja jakiejś pindzi z
    > Hiszpanii, która jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziała gdzie leży Turów.

    Na tym polega sąd. Nie musi wiedzieć gdzie to jest. Czesi przyszli z
    problem, polskie durnie nie zrobiły czegoś poprawnie, zgodnie z prawem.
    Walkower. To czy robił to sąd w A czy B nie ma znaczenia. Podobnie jak
    nie ma znaczenia czy sędzia zna się z prezesem tego bałaganu. Na tym
    polega obiektywność. Ocenili dowody i zakazali, bo naruszone jest prawo.

    Wiadomo, że jak się jest idiotą, to wszędzie widać spiski złych Niemców.

    A może najzywczajniej daliśmy dupy, tak strasznie poobrażani na całe UE.

    Czesi są jak widać bardziej sprawni jako państwo w dochodzeniu do
    własnego interesu, niż to stado debili u nas u władzy. Efekty jak widać.

    I węgiel tutaj ma mało do rzeczy, rownie dobrze mogła to by być hodowla
    baranów. To głównie problem polityczny, choć tu mielibyśmy szansę na
    wygraną.

    Jeśli się jest w UE to wypadało by używać procedur UE, inaczej się
    wychodzi na idiotę.

    Jak prawo mówi, że nie sra się na ulicy bez sprawdzenia czy pod dupą
    jest kibel, a Ty srasz, to nie jest to spisek Niemców, tylko mandat.

    Turów dostał mandat bo nasrał na ulicy, w obecności patrolu.

    Teraz jest rozdzieranie szat i "Niemcy mnie biją".

    Co za żenada.

  • 7. Data: 2021-09-20 18:44:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 20 września 2021 o 18:05:57 UTC+2 nadir napisał(a):

> [...]
    > chyba nie wierzysz w to, że to autonomiczna decyzja jakiejś pindzi z
    > Hiszpanii, która jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziała gdzie leży Turów.

    + projekt referendum w sprawie opuszczenia UE ;)

    BTW oczywiście dalej moga w tym rejonie działać elektrownie czeskie i niemieckie...

  • 8. Data: 2021-09-20 19:23:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2021 o 18:33, heby pisze:

    > Teraz jest rozdzieranie szat i "Niemcy mnie biją".
    >
    > Co za żenada.

    Czyli jednym słowem, Niemcom wolno lecieć w chooja w sprawach
    nordstream-ów, a nam w sprawie Turowa nie i musimy znać swoje miejsce w
    szeregu.

  • 9. Data: 2021-09-20 19:34:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2021 19:23, nadir wrote:
    > Czyli jednym słowem, Niemcom wolno lecieć w chooja w sprawach
    > nordstream-ów, a nam w sprawie Turowa nie i musimy znać swoje miejsce w
    > szeregu.

    Nie. To oznacza, że łamiąc prawo UE możesz sobie wsadzić w dupę
    narzekanie na strasznych Niemców. Trafił gnojek na debila.

    To poziom piaskownicy. Ponieważ ktos napluł Ci do wiaderka, to ty mu
    nasikasz na łopatkę.

    Dziecinada i dylatenctwo.

  • 10. Data: 2021-09-20 19:41:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2021 o 18:44, WS pisze:

    > BTW oczywiście dalej moga w tym rejonie działać elektrownie czeskie i niemieckie...

    No a jakżeby inaczej?