  • 11. Data: 2021-09-20 20:56:06
    Temat: Re: Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61489b05$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    user nadir pisze tak:

    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tsue-kara-
    dla-polski-za-k
    > opalnie-turow-pol-miliona-euro-dziennie/h3mhxc2

    jutro referendum :)

    wschodni wiatr przeczuwam

    --
    Piter

    jak zarobiłem pierwszy milion?
    sprzedałem mieszkanie po babci na mokotowie

  • 12. Data: 2021-09-20 21:49:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 September 2021 at 20:55:27 UTC+2, PiteR wrote:
    > in <news:61489b05$0$501$6578...@news.neostrada.pl>

    > jutro referendum :)
    >
    > wschodni wiatr przeczuwam
    >
    > --
    > Piter
    >
    > jak zarobiłem pierwszy milion?
    > sprzedałem mieszkanie po babci na mokotowie
    Nie chodzi o żaden Turów

    To zemsta Mimców za blokowanie przez Polske Nord Stream 2
    I Mimce wykorzystali swoich braci Czechów, aby zamknąć kopalnie i elektrownię w
    rejonie, gdzie maja 5 kopalni
    i liczą, że jak zlikwiduja polska elektrownię, to przejma złoża węgla brunatnego w
    rejonie.

    A wczesniej będą Polsce sprzedawać swój wegiel brunatny
    a jak i to sie nie uda, to zaoferują gaz z rury do opalania elektrowni.

    Podobnie zablokowano Jaworzno i od roku Jaworzno, prawie 1GW nie produkuje ani pradu
    ani energii cieplnej bo palenisko jest wadliwe i Rakafo nie potrafi tego naprawić.

    Jak tak dalej pójdzie, to Polska może dodatkowo zostac odcięta od gazu i ropy ze
    wschodu i czas zbierac chrust w lesie na zimę, bo węgla już nie ma na skladach,
    a podobno nadchodzi arktyczna zima stulecia

    i we wrzesniu już przymrozki i śnieg w górach

    W lutym 2021 w Kanadzie było -60 st C, a temperatura odczuwalna -66 st. C

  • 13. Data: 2021-09-21 00:19:17
    Temat: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Sep 2021 18:05:31 +0200, w <6148b14b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Chodzi o rozmowy w sprawie nordstream-ów?
    > Gdyby ktoś w tej Warszawie miał jaja, to po dzisiejszej akcji TSUE
    > zamiast wysyłać na wschodnią granicę dodatkowe wojsko zwinęliby płot,
    > funkcjonariuszy SG wysłali na zasłużony urlop i niech to całe
    > tałatajstwo z granicy polsko-białoruskiej idzie na zachód.

    Im to wisi, bo 30 (czy 300 czy 3000) emigrantów to śmiech.

    > A teraz to
    > wyłapujemy ich ku uciesze Niemców,

    Oni mają to w dupie.

    > którzy zamykają nam elektrownię. Bo

    Nie gałganie, to Czesi. I żeby było śmieszniej -- kilku typa z czeskiej wsi
    trzyma tępy wolacki rząd za jaja.

    > chyba nie wierzysz w to, że to autonomiczna decyzja jakiejś pindzi z
    > Hiszpanii, która jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziała gdzie leży Turów.

    Snuj sobie co tam chcesz.

  • 14. Data: 2021-09-21 00:21:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Sep 2021 19:23:16 +0200, w <6148c384$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Czyli jednym słowem, Niemcom wolno lecieć w chooja w sprawach
    > nordstream-ów, a nam w sprawie Turowa nie i musimy znać swoje miejsce w
    > szeregu.

    Idź gałganie sprawdź kto założył sprawę w TSUE w sprawie niemieckiego rurociągu
    OPAL i kto ją wygrał.

    Idiotyczne gadki typu "Niemce mnie leją" pozostaw na jakieś tępe prawackie
    forum.

  • 15. Data: 2021-09-21 00:22:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Sep 2021 09:44:23 -0700 (PDT), w
    <bfc5e570-7efc-4a5f-99f8-90030751c121n@googlegroups.
    com>, WS
    <L...@c...pl> napisał(-a):

    > + projekt referendum w sprawie opuszczenia UE ;)
    >
    > BTW oczywiście dalej moga w tym rejonie działać elektrownie czeskie i niemieckie...

    Bo nie są kretynami i spełnili wymagania.

    A jak widzę polackich kretynów, którzy wyrywali mikrofon Czechowi... oczywiście
    można robić z siebie błazna i narzekać na Czechów i Niemców.

  • 16. Data: 2021-09-21 00:23:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Sep 2021 12:49:24 -0700 (PDT), w
    <d41ace84-2de1-4599-abd6-c170674da845n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > i we wrzesniu już przymrozki i śnieg w górach
    >
    > W lutym 2021 w Kanadzie było -60 st C, a temperatura odczuwalna -66 st. C

    Oho, wolackie pierdoły zaczynają płakać snując swoje patridiotyczne bajki :D

  • 17. Data: 2021-09-21 00:59:40
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    rejonie, gdzie maja 5 kopalni
    > i liczą, że jak zlikwiduja polska elektrownię, to przejma złoża węgla brunatnego w

    Tak naprawdę to nikt nie wie jak to się zaczęło. Czesi podobno od roku
    obijali się po korytarzach naszych ministerstw i nikt nie chciał z nimi
    gadać. To poszli do TSUE, a Niemcy wykorzystali okazję.

    A swoją drogą, to jak Niemcy mogą przejąć nasze złoża? To nie ropa, żeby
    dało się wyssać.

  • 18. Data: 2021-09-21 08:33:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2021 21:49, a a wrote:
    > To zemsta Mimców za blokowanie przez Polske Nord Stream 2

    A nie chodzi przypadkiem o to, że ktoś zapomniał przestrzegać prawa i mu
    o tym przypomniano?

    Jak by przestrzegał, to tematu by nie było.

  • 19. Data: 2021-09-21 09:40:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan adam napisał:

    > A swoją drogą, to jak Niemcy mogą przejąć nasze złoża? To nie ropa,
    > żeby dało się wyssać.

    Ropy też się nie da. Wiem, za komuny takie legendy krążyły na temat
    zakazu eksploatacji rzekomych ogromnych złóż pod ruską granicą.

    Jarek

    --
    Pod ruską granicą?
    To bardzo ciekawe

  • 20. Data: 2021-09-21 17:52:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.09.2021 o 00:21, r...@k...pl pisze:

    > Idź gałganie sprawdź kto założył sprawę w TSUE w sprawie niemieckiego rurociągu
    > OPAL i kto ją wygrał.

    I co ptysiu zamknęli/rozmontowali ten rurociąg?

    > Idiotyczne gadki typu "Niemce mnie leją" pozostaw na jakieś tępe prawackie
    > forum.

    Tępakiem to trzeba być żeby nie widzieć kto w tej całej unii rozdaje karty.