  • 21. Data: 2021-09-21 17:52:18
    Temat: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.09.2021 o 00:19, r...@k...pl pisze:

    > Im to wisi, bo 30 (czy 300 czy 3000) emigrantów to śmiech.

    30-tu to dziennie wyłapuje nasza straż, ilu nie zostało zatrzymanych
    nikt nie wie.

    > Oni mają to w dupie.

    W dupie to ty byłeś i gówno widziałeś. Po mojej okolicy i na całym pasie
    granicy zachodniej Niemiecka policja biega z naszą Strażą Graniczną i
    robią wszystko żeby tylko zatrzymać uchodźców po naszej stronie granicy.
    Tylko, że ty nie masz pojęcia dlaczego?

    > Nie gałganie, to Czesi.

    Tak młotku, za pozwoleniem i ku uciesze Niemiec.

    > I żeby było śmieszniej -- kilku typa z czeskiej wsi
    > trzyma tępy wolacki rząd za jaja.

    Na razie to tobie im się tak wydaje.

    > Snuj sobie co tam chcesz.

    I vice versa.

  • 22. Data: 2021-09-21 17:55:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2021 17:52, nadir wrote:
    > I co ptysiu zamknęli/rozmontowali ten rurociąg?

    A poszedłeś do sądu z pozwem, że rurociąg nielegalny?

    Jak na razie Rosja.

  • 23. Data: 2021-09-21 18:08:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.09.2021 o 17:55, heby pisze:

    > A poszedłeś do sądu z pozwem, że rurociąg nielegalny?

    A dlaczego ja i dlaczego nielegalny?

    > Jak na razie Rosja.

    Tak to ma wyglądać i jak widać wielu się na to łapie.

  • 24. Data: 2021-09-21 18:17:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 września 2021 o 18:05:57 UTC+2 nadir napisał(a):
    > Chodzi o rozmowy w sprawie nordstream-ów?
    > Gdyby ktoś w tej Warszawie miał jaja, to po dzisiejszej akcji TSUE
    > zamiast wysyłać na wschodnią granicę dodatkowe wojsko zwinęliby płot,
    > funkcjonariuszy SG wysłali na zasłużony urlop i niech to całe
    > tałatajstwo z granicy polsko-białoruskiej idzie na zachód. A teraz to
    > wyłapujemy ich ku uciesze Niemców, którzy zamykają nam elektrownię. Bo
    > chyba nie wierzysz w to, że to autonomiczna decyzja jakiejś pindzi z
    > Hiszpanii, która jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziała gdzie leży Turów.
    Prościej zablokować przesył niemieckiego prądu do czech. W tej chwili przez nasze
    sieci przechodzi prawie półtora gigawata z niemiec do Czech. Wystarczy wysadzic jeden
    slup energetyczny i chuje mają XX stopień zasilania. Tylko trzeba mieć jaja żeby coś
    takiego zrobić. Zresztą po co psuć. Kontrole zrobić i czasowo wyłączyć do usunięcia
    usterek. Można również zrobić obejście uszkodzonego ścinka za 600 tysięcy ojro
    dziennie.

  • 25. Data: 2021-09-21 18:27:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Prościej zablokować przesył niemieckiego prądu do czech. W tej chwili
    > przez nasze sieci przechodzi prawie półtora gigawata z niemiec do
    > Czech.

    Tak nie możemy zrobić, nadchodzi sezon zimowy i nie możemy "braci"
    Czechów narażać na odmrożenie dup. Jeszcze by jakiś lewak popadł z tego
    powodu z melancholię.

> [...]
    > Zresztą po co psuć. Kontrole zrobić i czasowo wyłączyć do usunięcia
    > usterek. Można również zrobić obejście uszkodzonego ścinka za 600

    Nie mam pewności ale podejrzewam, że mogą już mieć jakieś obejście z
    Austrii czy bezpośrednio z Niemiec.

  • 26. Data: 2021-09-21 19:12:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 21 września 2021 o 18:27:38 UTC+2 nadir napisał(a):
> [...]
    > powodu z melancholię.
    > Nie mam pewności ale podejrzewam, że mogą już mieć jakieś obejście z
    Jak mają to po co puszczają dłuższą droga przez Polskę.

  • 27. Data: 2021-09-21 19:39:28
    Temat: Re: Dzisiaj Turów,a jutro co?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 21.09.2021 09:40 you wrote:

    > Ropy też się nie da.

    Odważna teoria, acz nieprawdziwa.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2021-09-21 20:20:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2021 18:08, nadir wrote:
    > A dlaczego ja

    Bo Czesi poszli i wygrali. My tez możemy. O ile mamy z czym.

    > i dlaczego nielegalny?

    Bo tylko wtedy jest sens iść do sądu.

    > Tak to ma wyglądać i jak widać wielu się na to łapie.

    Wiadomo, na końcu zawsze wygrywają ci z Monako. Niby tacy mali, a
    trzymają wszystkich w garści.

  • 29. Data: 2021-09-22 19:01:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Sep 2021 16:49:38 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie zamkną, bo tu nie chodzi o elektrownie jako takie, tylko o

    Ale konkretnie, co można zrobić skoro Czesi oczekują de facto
    zamknięcia działania elektrowni a my (z powodów dołka energetycznego)
    nie możemy sobie na to pozwolić.
    Generalnie co za idiota pozwolił aby taki półwysep wcisnąć między
    dwa sąsiednie kraje, to tylko się prosi o awantury sąsiedzkie jak
    coś się wysra na półwyspie.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2021-09-22 20:50:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.09.2021 o 19:01, Marek pisze:

    > Generalnie co za idiota pozwolił aby taki półwysep  wcisnąć między dwa
    > sąsiednie  kraje, to tylko się prosi o awantury sąsiedzkie jak coś się
    > wysra na półwyspie.

    Wielka trójca: Stalin, Churchill, Truman, ten pierwszy na pewno nie był
    idiotom.