    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 20 Sep 2021 12:49:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dzisiaj Turów, a jutro co?
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 September 2021 at 20:55:27 UTC+2, PiteR wrote:
    > in <news:61489b05$0$501$6578...@news.neostrada.pl>

    > jutro referendum :)
    >
    > wschodni wiatr przeczuwam
    >
    > --
    > Piter
    >
    > jak zarobiłem pierwszy milion?
    > sprzedałem mieszkanie po babci na mokotowie
    Nie chodzi o żaden Turów

    To zemsta Mimców za blokowanie przez Polske Nord Stream 2
    I Mimce wykorzystali swoich braci Czechów, aby zamknąć kopalnie i elektrownię w
    rejonie, gdzie maja 5 kopalni
    i liczą, że jak zlikwiduja polska elektrownię, to przejma złoża węgla brunatnego w
    rejonie.

    A wczesniej będą Polsce sprzedawać swój wegiel brunatny
    a jak i to sie nie uda, to zaoferują gaz z rury do opalania elektrowni.

    Podobnie zablokowano Jaworzno i od roku Jaworzno, prawie 1GW nie produkuje ani pradu
    ani energii cieplnej bo palenisko jest wadliwe i Rakafo nie potrafi tego naprawić.

    Jak tak dalej pójdzie, to Polska może dodatkowo zostac odcięta od gazu i ropy ze
    wschodu i czas zbierac chrust w lesie na zimę, bo węgla już nie ma na skladach,
    a podobno nadchodzi arktyczna zima stulecia

    i we wrzesniu już przymrozki i śnieg w górach

    W lutym 2021 w Kanadzie było -60 st C, a temperatura odczuwalna -66 st. C