  • Data: 2020-07-26 20:09:18
    Temat: Re: Dzwonek do drzwi Wi-Fi
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-26 o 19:54, heby pisze:

    > W tej roli może być dowolny przycisk 433MHz przeznaczony do automatyki
    > domu (killa $ na aliexpress).

    A co na drugim końcu przycisku?

    > Zależy jak z zasięgiem.

    Sieć jest przy furtce.

    > Jeśli sobie skonfigurujesz to może rownież nagrać wideo, wysłać smsa,
    > odpowiedzieć komunikatem kiedy będziesz, uruchomić światła na wejsciu
    > itd itp.

    Aby to się nie wiąże z opanowaniem jakiegoś języka programowania?

    > Ale to może być Twój serwer.

    To może być przerost formy nad treścią. Ale może...
    Ja to sobie zawsze tak wyobrażałem, skoro telefony są w mojej sieci w
    zasięgu i ewentualny przyciski też, to już więcej nie potrzeba, a że to
    idzie via Chiny to był dla mnie szok. :-)

    > W tej cenie zbudujesz cały system inteligentengo domu na Hassio, Pi4,
    > rfbridge w którym taki dzwonek to nieistotny detal w porównaniu z resztą
    > możliwości jakie Ci to daje.

    Hmm... teraz to nic mi nie przychodzi do głowy jaka inteligencja w domu
    jest mi potrzebna. Może tylko kamery.

    Robert