  • Data: 2019-12-21 18:27:38
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2019 15:53, Lisciasty wrote:

    > Odejmij z tego ze 3 tysiące na fundusz naprawczo-remontowy oraz uwzględnij
    > przerwy w wynajmie i już robi się z tego nieco ponad tanią lokatę.
    > A ryzyko jest z wynajmującymi dużo większe niż z lokatą ;)
    > Na zadupiach raczej wynajem się nie opłaca. W takiej Warszawie pewnie już tak.
    >
    > L.

    Jak dajesz ogłoszenie, że masz mieszkanie do wynajęcia to masz 100
    telefonów. Wybierasz kogo chcesz. W umowie mu si być tylko podany adres
    eksmisji w razie niepłacenia. Jak miałbyś 4 mieszkania to miałbyś 4000
    miesięcznie i koszty pokrywa najemca. On płaci czynsz i na fundusz
    remontowy. Jest pełno ludzi szukających wynajmu.
    Kapitał się nie starzeje i jeszcze coś z tego jest.

    Nawet gdybyś miał wolny milion zł to w co byś dzisiaj zainwestował żeby
    mieć perspektywę działalności, że ci nie zbankrutuje? Nie ma teraz
    takiego biznesu. Idealnie to być lekarzem albo weterynarzem ale nie
    każdy ma zacięcie do tego.

    Masz milion i w co zainwestujesz żeby nie stracić? Nie mówię już o
    zyskach ale żeby się kapitał nie rozszedł?

    Co panele PV będziesz montował z marżą, że ledwo wiążesz koniec z końcem?