  • Data: 2019-12-25 00:32:57
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja akurat kupiłem za swoje
    ?
    Pożyczyłeś.
    Jak nie od banku to od Siebie z konta. I oddawał teraz będziesz 6-12 lat. A potem
    oszczędzał ew.

    >ale jeżeli nawet miałbym >wziąć w jakieś opłacalne
    >raty (typu 5% rocznie)

    Jak Yeti czy 18 letnia dziewica- niby są tylko nikt nie widział.
    Ok 5% to prowizji od banku dostanie sprzedawca fv jak kredytobiorcę pozyska. A bank
    dodatkowo zarobić musi dla siebie %

    >to mogłoby się to opłacić - >pewnie tyle będzie
    >prąd rocznie drożał,

    Całe 20 zł miesięcznie napiszmy żeby precyzyjnie było;)

    >więc po prostu okres zwrotu >by się lekko wydłużył.
    >Pewnie zaraz też ktoś
    >wspomni że te 29k które >wydałem możnaby zainwestować
    >i zyskiwać 10k rocznie he he

    Mnie tam nic do tego na co wydajesz pożyczoną(czy od banku czy z własnego konta)
    kasę.
    Uświadomić Ciebie tylko chciałem że póki co nic nie będziesz oszczędzał przez kilka/
    kilkanaście lat.
    Ps
    Co tam u Was z tymi dopłatami- nie tak dawno pisałeś że wniosek składasz i bodajże
    80% dofinansowania bédzie.