  • Data: 2019-12-26 12:38:47
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2019 12:08:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Od '99 do '15 czyli w około 15 lat prąd zdrożał o 137%.
    Kilka lat temu tu post poczyniłem bo papiery porzadkowałem i stare rachunki za prąd
    znalazłem.
    Szczegółów nie pamiętam ale wychodziło że ceny energi ledwo drgnęły przez kilkanaście
    lat.
    A zarobki tak ze dwa razy wzrosły

    > Tuż przed świętami rząd klepnął tauronowi podwyżkę energii o 20%, a
    > dystrybucji trochę niżej, w efekcie ja już w styczniu 2020 będę płacił
    > 12% (tak wychodzi średnio) więcej niż w 2019.
    Całe 35zł miesięcznie więcej u Ciebie wyjdzie.
    A odkąd mieszkasz w swoim domu podwyżek cen prądu nie miałeś

    > W 2019 już płaciliśmy o grube procenty (30?) więcej - tylko nie energertyce,
    > a w podatkach, bo rząd dotował w ten sposób podwyżki.

    Srały uchy będzie wiosna. Jakąs Korwinowską propagande uprawiasz bez zastanowienia.
    Jakoś nie zauważyłem w domowym budżecie że 30% więcej podatków płacę.

    >Ja za prąd firmowy
    > płacę od 2019 50% drożej. Energia wystrzeliła w górę i nic już nie może
    > powstrzymać podwyżek niestety. Rząd będzie się dwoił i troił ale 10%
    > rocznie co roku da w 5 lat podwyżkę do średniej ceny 1pln / 1kWh.

    Zobaczymy za 5 lat

    > Zapiszę sobie i co roku będę wracał do tego wątku i zobaczymy, czy się
    > moje proroctwa sprawdzają.

    Ano zobaczymy

    > 12% drożej przy moim zużyciu to 5376 pln zamiast 4800, czyli 48 pln
    > miesięcznie więcej.

    To spręż się żeby ta równowartość flaszki miesięcznie więcej zarobić;)