  • Data: 2019-12-26 13:59:49
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

    > W 2019 już płaciliśmy o grube procenty (30?) więcej - tylko nie
    > energertyce, a w podatkach, bo rząd dotował w ten sposób podwyżki.
    > Ja za prąd firmowy płacę od 2019 50% drożej. Energia wystrzeliła w
    > górę i nic już nie może powstrzymać podwyżek niestety. Rząd będzie
    > się dwoił i troił ale 10% rocznie co roku da w 5 lat podwyżkę do
    > średniej ceny 1pln / 1kWh.

    Ja sie w sumie tylko zastanawiam, dlaczego ci ktorzy twierdza ze jak za
    prad płacimy dopłatami z budzetu zamiast z kieszeni to wtedy jest to za
    darmo, nie sa konsekwentni?
    Przeciez logiczna kontynuacją takiego pogladu jest to zeby prąd był
    bezpłatny czyli w całosci płacony z budzetu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest