  • Data: 2019-12-26 15:28:19
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2019 15:07:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Może by Adam było inaczej jak bys projektora do domu nie kupil na firme a żona do
    kosmetyczki nie jeździła by firmowym samochodem.

    Może nie takie osobiste wycieczki ale ogólnie racje masz
    Z racji tego co robię mam wgląd w papiery(pity, ewidencje przychodów itp) naszych
    lokalnych przedsiębiorców
    I wychodzi że same bidaki
    Z papierów tak wychodzi
    Podatków jeden z drugim płaci mniej jak kasjerka w Biedronce także samo składek zus
    itp
    A myślę że z publicznej chociażby służby zdrowia korzystają tak samo.
    Oczywiście to co w papierach nie przekłada się na stan faktyczny bo ci akurat
    faktycznie biedni nie sa. Maja po prostu większa możliwość kombinowania to i
    kombinuja.
    Biedni są wg papierów
    I coraz mniejsza to skala ale ciągle okradają swoich pracowników kombinując z jakimś
    samozatrudnieniem, umowami śmieciowymi, itp.