  • Data: 2019-12-26 16:55:21
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2019 12:38:49 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kilka lat temu tu post poczyniłem bo papiery porzadkowałem i stare rachunki za prąd
    znalazłem.
    > Szczegółów nie pamiętam ale wychodziło że ceny energi ledwo drgnęły przez
    kilkanaście lat.

    To pokaż je. W ~2000 1kWh w G11 kosztował w okolicy średniej 0,27 pln / kWh.
    Dzisiaj kosztuje 0,6-0,7 pln. Może jak patrzysz na same cyferki nie robi
    to wrażenia ale procentowo to jest duży wzrost :)

    > Całe 35zł miesięcznie więcej u Ciebie wyjdzie.

    48 pln.

    > A odkąd mieszkasz w swoim domu podwyżek cen prądu nie miałeś

    Aż sprawdzę jak będę miał czas i możliwość w archiwalne faktury.

    > Srały uchy będzie wiosna. Jakąs Korwinowską propagande uprawiasz bez zastanowienia.

    > Jakoś nie zauważyłem w domowym budżecie że 30% więcej podatków płacę.

    Ale wiesz czym jest inflacja i skąd się bierze? I to że płacisz 30-50%
    więcej za chleb w spożywczaku to właśnie w ten sposób spłacasz te
    swoje "państwowe" zadłużenie? :) Nie bądź ekonomicznym ignorantem.

    > To spręż się żeby ta równowartość flaszki miesięcznie więcej zarobić;)

    Sprężam się jak mogę ale rząd z każdej strony dowala coraz to nowe
    podatki i daniny. ZUS znowu w górę o paręset pln.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.