  • Data: 2016-07-20 10:04:49
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 lipca 2016 09:34:35 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Aha, napisałem że trzecia ekipa robi murarkę za 15 klocków,
    > ale w tym są też fundamenty. Z tego co rozeznaję ostatnio,
    > średnia za SSO z dachem wychodzi 45-50 tys. zł netto.
    Dane z przełomu 2007/2008 więc trochę nieaktualne:
    SSO+ więźba 22tys: 2tys ławy i fundament i po 5tys za: (1)mury parteru, (2)strop,
    (3)mury poddasza(+ścianki działowe wszędzie), (4)więźba+ wymurowanie kominów z
    klinkieru)- to robiła 1 ekipa
    Położenie dachówki(foli, obróbki itp) + montaż 5 okien dachowych+ rynny i rury
    spustowe od rynien- 4tys(tu na 100% ceny nie jestem pewien musiałbym do notatek
    zajrzeć ale raczej 4tys)-inna ekipa specjalizująca się w dachach własnie.