  • Date: Sun, 13 Sep 2009 23:03:20 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydrofor, ale inaczej - Wzmacniacz ciśnienia wody

    Jarek P. pisze:

    > Żeby glony i inne takie w zbiorniku nie rosły. Otwórz spłuczkę i
    > przejedź palcem po wewnętrznej ściance. A potem obliż palca ;->

    Kamień - owszem. Ale glony? Pamiętaj, że ta woda będzie w ciągłym ruchu
    - taki strumyczek.

    > Pisał o myciu, ale przypuszczam, że po wodę na herbatę/zupę/bimber do
    > sąsiadów z parteu nie lata.

    Ale to może sobie samo spokojnie naciurkać do czajnika ;)

    > Ale jak momentami ciecze, to dobrze byłoby mieć szanse korzystania z
    > tego na bieżąco,

    Verox napisał, że palcem można zatkać ;)

    Więc pewnie zaworek spłuczki nie będzie wąskim gardłem ;-/

    > a tak, po wylaniu 200l wody ze zbiornika (wbrew pozorom
    > nie jest takie trudne, wystarczy że ma nastoletnią córke i ta się kąpać
    > pójdzie, spokojnie i 400l wody wyjdzie) będzie ze dwie godziny na jego
    > napełnienie czekał.

    Wprowadź jej limity i zamień wannę na prysznic ;->

    > A poza tym przy obecności wody i zaworku z dobrym przepływem, pompa
    > mogła by działać cały czas aż do nabicia hydroforu, podczas gdy przy
    > takim ciurkającym kiblowym zaworku będzie się włączać i wyłączać w cyklu
    > minutowym.

    Sądząc w opisu sytuacji i tak będzie tak działać...