    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile, w praktyce, wytrzyma zbiornik c.w.u ?
    Date: Fri, 24 Jul 2020 15:04:25 +0200

    2020-07-24 o 14:30 +0200, heby napisał:
    > Obawiam sie że u mnie nie ma jak dostać się do środka. Żeby nie było:
    > mam też zbiornik pionowy 300l i tam jest normalna klapa rewizyjna.

    Tutaj znalazłem instrukcję:
    http://viste.fr/jjwl9

    Ładne rysunki, wszystko fajnie - nawet piszą: "Czyścić okresowo
    zbiornik z nagromadzonych osadów. Częstotliwość czyszczenia zbiornika
    zależy od twardości wody występującej na danym terenie" - ale jak tego
    dokonać już nie mówią, a i w schematach nie widać żadnej klapy. Może
    warto wysłać im maila? Skoro zalecają czyszczenie, niech powiedzą jak.
    No bo chyba nie tym otworkiem 1.5" co to może opcjonalnie przyjąć
    grzałkę elektryczną...

    Mateusz