  • Data: 2012-10-16 14:34:25
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 października 2012 13:05:49 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Powtarzasz po mnie moje teksty... Kilka tygodni temu ci to napisałem.
    >

    > Zielonego ani tymbardziej czerwonego pojęcia nie masz jak się używa
    >
    > wkrętarek. Po pierwsze taka wkrętarka rozpędza się do maksymalnych obrotów w
    >
    > pół sekundy, po drugie całą serię wkrętów wkręca się jednym naciśnięciem
    >
    > przycisku.
    >

    > Marek

    Wychodzi że gdyby nie podawanie wkrętów to 6 wkrętów na sekundę wkręcasz. Skąd wiesz
    że pół sekundy się rozkręca? Na linku napisali że obroty od 0 do 4000. Weź zejdź na
    ziemię. Gość chce sam sobie przykręcać płyty. Możliwe że chce żeby taniej było. A Ty
    wyjeżdżasz z narzędziami po tysiąc złotych jak jemu wkrętarka za 9 dych wystarczy.