  • Data: 2013-01-09 10:10:57
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 09:35:40 UTC+1 użytkownik rrr napisał:
    > Ale od stycznia 2016 :)
    Zdawało mi sie że od stycznia 2014 ale czytam i faktycznie przeniesli na 2016;)
    Ale to i tak bez znaczenia w kwestii smieci. U nas w końcu wybrali wersje wg liiczby
    mieszkańców więc będziemy oswiadczenia składac ile osób mieszka w danej
    nieruchomości.

    > Meldunek jest / powinien być - o ile być już musi - stwierdzeniem stanu
    >
    > faktycznego. Czyli zameldowany jesteś gdzie fizycznie mieszkasz. Dlatego
    >
    > swojego czasu wymeldować Cię mogło 2 sąsiadów, stwierdzając solidarnie,
    >
    > że od bodajże pół roku nie pojawiłeś się w tym miejscu.

    Ten cały meldunek to głupota. jak mam dom i mieszkanie w innej miejscowości to
    teoretycznie jak tam na weekend pojadę to powinienem sie zameldowac. Tak było do tej
    pory od stycznia teraz dopiero to zlikwidowali.
    > Po to również były meldunki tymczasowe dla studentów, czy robotników w
    >
    > długiej delegacji/kontrakcie.
    > W przypadku gdyby to było faktycznym stwierdzeniem rozliczanie wg
    >
    > meldunku byłoby najłatwiejsze.

    Najłatwiejsze dla urzedników. Meldunek to jakas głupota w dzisiejszych czasach.
    Powinno być tak ze w jakims urzedzie(np gminie) podaję adres korespondencyjny aby
    mogli dostarczać urzedowe pisma i ten adres podany w jednym miejscu powinien byc
    dostepny dla innych urzedów(zusów, US itp)
    To urzedasom powinno wystraczyć. Nic więcej im niepotrzebne.